افزایش جذب اعضای هیأت علمی به ۱۴ هزار نفر

جام جم آنلاین: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وزیر علوم قول داده تا پایان سال تعداد جذب اعضای هیأت علمی به ۱۴ هزار نفر افزایش یابد.

عباس مقتدایی گفت: در جلسه کمیسیون آموزش که با کامران دانشجو انجام شد، وزیر به تشریح‌ سیاست‌های وزارتخانه متبوع خود پرداخت و سپس تاکید داشت که به دنبال خواست‌های مقام معظم رهبری در عرصه علوم، تحقیقات و فناوری وزارت علوم گام‌هایی برداشته است.

وی تصریح کرد: همچنین وزیر گزارشی ارائه کرد مبنی براینکه میان بخش‌های تحقیقات و دانشگاهی و عرصه‌های صنعت ارتباط موثری برقرار شده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطر نشان کرد: در این جلسه  وزیر علوم، اعلام کرد که در موضوع جذب استادان نیز اقداماتی انجام شده و به سرعت در حال جذب تعداد بیشتری از اعضای هیأت علمی هستیم بطوریکه در مدت اخیر شش هزار هیأت علمی جذب شده و تا پایان سال این تعداد به ۱۴ هزار نفر افزایش می یابد.

مقتدایی افزود: همچنین وزیر علوم،‌ تحقیقات و فناوری در گزارش خود به کمیسیون آموزش درباره افزایش تحصیلات تکمیلی متناسب گفت که با تکالیفی که قانون برنامه پنجم بر دوش وزارتخانه گذاشته است، اقدام می‌شود و خدمات منسجم و حرکت در جهت برنامه پنج ساله از اولویت‌های اساسی این وزارتخانه است.(ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.