افزایش درگیری‌ها میان نیروهای سوری و تروریست های نفوذی در مناطق مختلف شهر دمشق

رسانه های سوری اعلام کردند که از روز گذشته مناطق مختلف شهر دمشق، پایتخت سوریه شاهد درگیری های سنگین بین نیروهای امنیتی و تروریست های نفوذی، بوده است.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سانا؛ همزمان با افزایش درگیری ها بین نیروهای امنیتی سوری و شورشیان، ناظران بین المللی ماموریت خود را برای کشف منشأ درگیری ها آغاز کردند و با افزایش تعداد خود، خواهان پایان درگیری ها در مناطق مختلف پایتخت سوریه شدند.
 
در روزهای اخیر، شهرهای مختلف سوریه همچون حمص، حماه و دمشق، با ناآرامی های گسترده از سوی تروریست ها و شورشیان مواجه بوده و این گروه ها اعلام کردند که به خاطر تجهیزات جنگی جدیدی که به آنها رسیده، عملیات های خود را در سوریه افزایش می دهند.
 
در همین حال، جهاد مقدسی سخنگوی وزارت امور خارجه سوریه اعلام کرد؛ نظامیان سوریه در درگیری ها با تروریست ها سلاح سنگین جنگی و تانک استفاده نکرده و با آنها به دلیل بازگشت آرامش به سوریه، هماشات کرده است.
 
وی افزود: در روزهای اخیر تروریست ها و حامیان آنها، فشارهای خود را برای آشفته نشان دادن سوریه افزایش دادند و با ترتیب دادن اقدامات تروریستی سوریه را در آستانه جنگی داخلی قرار دادند.
 
در همین حال، روسیه اعلام کرد؛ اقدامات تروریستی چند روز گذشته در سوریه به خصوص کشتار مردم در تریمسه، نشان دهنده عدم پایبندی شورشیان و حامیان‌آنها به طرح سازش کوفی عنان است و از آنها خواست هرچه زودتر فضا را بریا ماموریت ناظرین بین المللی در سوریه، هموار کنند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.