افزایش آنتی‌بادی در ۹۱ درصد داوطلبان واکسن برکت/ آخرین آمار ثبت‌نام فاز سوم

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام از ثبت‌نام بیش‌از ۳۲ هزار نفر جهت شرکت دز فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کوو ایران‌برکت خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز، حجت نیک‌ملکی در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: واکسن «کوو ایران برکت» در ۹۱ درصد داوطلبان کارآزمایی بالینی افزایش آنتی‌بادی در حد محافظت‌کنندگی داشته است.

وی با بیان این‌که تا ساعت ۲۰ امشب{شنبه، ۴ اردیبهشت} بیش‌از ۳۲ هزار نفر در تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز و بوشهر در فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن ستاد اجرایی داوطلب شده‌اند، گفت: ثبت‌نام ادامه دارد.

به گزارش ممتازنیوز، ثبت‌نام از داوطلبان برای شرکت در فاز سوم مطالعات کارآزمایی بالینی واکسن تولیدی ستاد اجرایی فرمان امام از اول اردیبهشت آغاز و اعلام شد که تمام علاقه‌مندان به تزریق واکسن برکت در فاز نهایی مطالعات بالینی در رده سنی ۱۸ تا ۷۵ سال و در شش شهر تهران، کرج، مشهد، شیراز، اصفهان و بوشهر می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۴۰۳۰ و یا از طریق اپلیکیشن آی‌گپ (#۱۰*۴۰۳۰*) در این مرحله ثبت‌نام کنند.

در فاز سوم مطالعات بالینی، تزریق بر روی ۲۰ هزار نفر انجام خواهد شد و این ۲۰ هزار نفر باید علاوه‌بر حضور در شش شهر مذکور و همچنین حضور در محدوده سنی ۱۸ تا ۷۵ سال، از شرایط جسمی و سلامت لازم هم برخوردار باشند.

بر اساس پروتکل اعلامی وزارت بهداشت، افرادی که دارای بیماری مزمن کنترل‌نشده مانند دیابت، زنان باردار ، افرادی که در حال حاضر درگیر با کرونا باشند و مواردی از این قبیل امکان حضور در این مطالعات را ندارند که اطلاعات تکمیلی از طریق ۴۰۳۰ و همچنین اپلیکیشن آی‌گپ در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.