افزایش تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی کشور

۰۱ تیرماه ۱۳،

http://www.bananews.ir/پیش‌بینی می‌شود در هفته اول تیرماه محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروز‌کوه، تهران و قم دارای بالاترین حجم تردد وسایل نقلیه باشند که منظور ارتقای ایمنی سفر محدودیت‌های ترافیکی برای بعضی وسایل نقلیه اعمال خواهد شد.

به گزارش داریوش امانی – مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور – اظهارکرد: با توجه به آغاز تعطیلات و افزایش سفرها پیش‌بینی می‌شود از امروز – یکم تیرماه – محورهای مواصلاتی کشور با حجم بالای تردد وسایل نقلیه مواجه شوند.

وی گفت: به منظور کنترل تردد در جاده‌ها، ملاحظه تصادف و اقدام سریع و به موقع کنترل رفتارهای اتفاق‌ساز، کنترل عادی بودن تردد بالغ بر ۴۵۰ دوربین در محورهای مواصلاتی سراسر کشور فعال می باشند. همچنین کارشناسان مستقر در مرکز مدیریت راه‌های کشور در طول شبانه‌روز از طریق این سامانه آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را اطلاع‌رسانی می‌کنند.

امانی دربارهٔ آگاهی رانندگان از وضعیت تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها قبل از سفر خاطر نشان کرد: مسافران می‌توانند قبل از آغاز سفر از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۴۱ و ۸۸۹۲۵۲۵۲ به دو روش گویا و مکتوب از آخرین اطلاعیه مربوط به وضعیت راه‌های کشور مطلع شوند. همچنین از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ با ارسال کد مخابراتی شهر مبدا و مقصد از طریق پیامک، مسیر و مسافت بهینه را دریافت کنند.

– ، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.