افزایش تعرفه برای مشترکان تازه از اول مهر, فروش ADSL بدون تغییر قیمت برای مشترکان قدیمی

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیرعامل شرکت مخابرات تهران گفت: ضریب اشتراک و تعرفه ADSL مخابرات از اول مهر برای مشترکان قدیمی بدون تغییر مانده است و مشترکان تازه با ضریب اشتراک ۱ به ۸ و تغییر تعرفه سرویس خواهند گرفت

علی‌رضا صیدی ظهر امروز در یک نشست خبری با خبرنگاران در نمایشگاه تلکام درخصوص گران شدن تعرفه‌های اینترنت مخابرات از ابتدای مهرماه، اظهارداشت: از ابتدای مهرماه مشترکان قدیمی ADSL مخابرات با ضریب اشتراک ۱ به ۱۰ و با تعرفه قبلی سرویس خواهند گرفت و تا زمانی که حتی یک مشترک خواهان این سرویس باشد این نوع سرویس ادامه پیدا می‌کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات تهران افزود: از اول مهرماه برای مشترکان تازه ADSL شرکت مخابرات ایران دو نوع سرویس وجود دارد. اول سرویس اینترنت نامحدود با ضریب اشتراک ۱ به ۸ که با تعرفه تازه به مشترکان ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: دوم، سرویس حجمی ADSL که این سرویس از ابتدای مهرماه تنها در استان البرز فروخته می‌شود و پس از بررسی کامل در استان البرز از یک نماینده فروش سرویس حجمی ADSL مخابرات در تهران آغاز خواهد شد.

صیدی تصریح کرد: در سرویس حجمی ADSL مخابرات، مشترک می‌تواند میزان حجم مصرفی را در پورتالی ببیند و لازمه ارائه سرویس حجمی فراهم شدن این امکان در استان است.

مدیرعامل شرکت مخابرات تهران یادآور شد: یکی از دلایل تغییر رویکرد از فروش نامحدود به فروش حجمی این است که در فروش نامحدود مشترکان حرفه‌ای بیشتر از مشترکان غیرحرفه‌ای پهنای باند مصرف می‌کنند و این نوع فروش به سود مشترکان حرفه‌ای و به ضرر مشترکان غیر حرفه‌ای است


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.