افزایش دسترسی همسطح به بزرگراه امام علی(ع) در جنوب تهران

افزایش دسترسی همسطح به بزرگراه امام علی(ع) در جنوب تهران

عصرخودرو : شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به اهمیت توسعه و افزایش ظرفیت شبکه معابر شهری منتهی به بزرگراه امام علی(ع) از افزایش دسترسی همسطح این بزرگراه به ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) خبر داد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، عظیم بابایی با اشاره به این خبر گفت: با اتصال بزرگراه شهید آوینی(کمربندی شهرری) به ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) دسترسی همسطح بزرگراه امام علی (ع) در این منطقه افزایش می یابد.
بابایی با اشاره به اینکه دسترسی مورد اشاره با معبری به عرض ۴۰ متر و ۴۲۸ مترطول انجام می شود خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امتداد بزرگراه امام علی(ع) در این منطقه در دو فاز اتصال بزرگراه دولت آباد به کمربندی شهرری و اتصال بزرگراه شهید آوینی به بزرگراه شهید تندگویان(بهشت زهرا) در حال اجراست به منظور تسهیل دسترسی مسافران به حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، افزایش دسترسی و توسعه شبکه معابر شهری منتهی به این بزرگراه در دستور کار شهرداری قرار دارد.
وی به اجرای همزمان پروژه امتداد بزرگراه امام علی(ع) در این منطقه و اتصال این بزرگراه به ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از طریق شریان های فرعی اشاره کرد و اظهار داشت: با بهره برداری از پروژه امتداد بزرگراه امام علی(ع) در این منطقه بار ترافیکی تحمیلی بر معابر شهری اطراف حرم حضرت عبدالعظیم(ع) افزایش می یابد که مناسب سازی و بهسازی شبکه معابر از جمله برنامه های اولویت دار در سال جاری است.
گفتنی است بزرگراه امام علی (ع) به عنوان بزرگترین بزرگراه داخل شهری کشور محسوب می شود که با امتداد آن در داخل منطقه ۲۰موجب کاهش حجم ترافیکی به داخل شبکه معابر شهری شده و گره ترافیکی شرق این منطقه را برطرف می کند.

دوشنبه ۲۲ خرداد   ۱۶:۱۴


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.