افزایش مجدد قیمت خودرو منطقی نمی باش

این خبر امروز یکشنبه ۱۴ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

افزایش مجدد قیمت خودرو منطقی نمی باش

عصر خودرو : عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دلایل افزایش قیمت خودرو و کاهش تولید آن این هفته با حضور همه دست اندرکاران صنعت خودرو در کمیسیون صنایع و معادن مجلس بررسی می گردد.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران الیاس طاهری اظهار داشت: نگرانی نمایندگان مجلس در رابطه با مشکلات خودروسازان در نشستی که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و نجم الدین مدیر ایران خودرو در کمیسیون صنایع مجلس مطرح شد و نمایندگان مجلس افزایش مجدد قیمت خودرو را منطقی ندانستند.
وی اضافه نمود: در این جلسه قرار شد نشست کامل تری با حضور همه دست اندرکاران صنعت خودرو هفته آینده در کمیسیون صنایع برگزار شود تا افزایش قیمت همه شده، عوامل تاثیرگذار بر قیمت همه شده و همچنین افزایش قیمت قطعات و مواد اولیه برای تولید خودرو بررسی شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه کاهش تولید خودرو در افزایش قیمت موثر بوده است خاطرنشان نمود: در جلسه گذشته وزیر و مدیرعامل ایران خودرو متعهد شدند کاهش تولید خودرو را جبران نموده و تا میزان ۱۰۰ درصد افزایش دهند.
طاهری گفت: قسمت اعظم مواد اولیه و قطعات مورد نیاز در تولید خودرو داخلی است که به سبب قرار گرفتن در بورس افزایش قیمت یافته اند.
وی با بیان اینکه قسمت عمده موادی که در تولید خودرو به کار می روند در حوزه وزارت صنایع است افزود: به وزارت صنعت، معدن و تجارت پیشنهاد دادیم که با ایجاد هماهنگی های لازم در بخش های مختلف تولید خودرو و تامین مواد اولیه ضمن افزایش قیمت منطقی افزایش کیفیت نیز مدنظر قرار بگیرد.
طاهری تاکید نمود: در صورتی که افزایش مجدد قیمت ها توسط خودروسازان منطقی نباشد تعرفه واردات خودرو را پایین می آوریم.

یکشنبه ۱۴ آبان   ۱:۲

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.