افزایش میزان خودکشی در ایتالیا

فارس به نقل از شبکه تلویزیونی «ان بی‌سی»: اعضای اتحادیه‌ بازرگانی در ایتالیا خشم شدید خود را در خصوص اقدامات دولت این کشور در جهت اجرای آنچه اصلاحات مالی می‌نامند، اما تماما چیزی جز ریاضت اقتصادی نیست و به خودکشی بسیاری در ایتالیا منجر شده است، اعلام کردند.

بنا بر این گزارش، اقدامات ریاضتی دولت ایتالیا در ماههای گذشته به بیکاری و افزایش بدهی‌های بسیاری از مردم این کشور منجر شده است که در بسیاری موارد به خودکشی منجر می‌شود.

این گزارش افزود: در ایتالیا موارد بسیاری هر روزه مشاهده می‌شود که به دلیل مشکلات اقتصادی و به ویژه ناتوانی در پیدا کردن شغل و گذران زندگی دست به خودکشی می‌زنند. در حقیقت بسیاری از مردم ایتالیا تا کنون ترجیح داده‌انده تا در نتیجه بحران اقتصادی و اقدامات ریاضتی به زندگی خود پایان دهند.

بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، بحران بدهی‌ها طی یک سال گذشته اقتصاد ایتالیا را به لبه پرتگاه رسانده و فشار بسیاری را بر مردم این کشور وارد آورده است، بویژه افرادی که صاحب مشاغل کوچک هستند و یا برای چنین افرادی کار می‌کنند.

بنا بر اعلام انجمن مشاغل خرد در ایتالیا، از ابتدای سال جاری میلادی که تنها ۴ ماه از آن گذشته است تا کنون دست‌کم ۳۴ نفر در ایتالیا دست به خودکشی زده‌اند که دلیل این اقدام خود را نیز مشکلات مالی و اقتصادی عنوان کرده‌اند.

در حال حاضر افزایش شدید مالیات‌ها در کنار کاهش‌های شدید بودجه دولت برای مخارج عمومی و رفاه مردمی، از بین رفتن اعتبارات اقتصادی مردم در بانک‌ها بسیاری از مشاغل را در این کشور در آستانه ورشکستگی قرار داده است.

جوان آنلاین – آخرین عناوین اجتماعی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.