افزایش نرخ کرایه های تاکسی در کرج

افزایش نرخ کرایه های تاکسی در کرج

افزایش نرخ کرایه های تاکسی در کرج

ممتازنیوز: مدیر عامل سازمان تاکسیرانی کرج از تصویب افزایش نرخ کرایه های تاکسی توسط شورای شهر خبر داد و گفت: طبق این مصوبه از هفته آینده نرخ کرایه های تاکسی در کرج افزایش خواهد یافت؛ ضمن آنکه دستورالعمل تجهیز تاکسی ها به سیستم الکترونیکی برای کمبود پول خورد نیز ارائه شده است.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از مهر، کریم افشار با اعلام این خبر گفت: لایحه افزایش نرخ کرایه های تاکسی از جمله مصوباتی بود که هفته گذشته در شورای شهر به تصویب رسید و تمهیدات لازم در خصوص آن اخذ شد.
وی افزود: بر همین اساس از هفته آینده نرخ کرایه ها به تاکسیران ها اعلام و با برچسب هایی که در تاکسی ها نصب می شود به شهروندان نیز اطلاع رسانی خواهد شد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرج در بخش دیگری درباره مشکلاتی که به دلیل کمبود پول خورد تاکسیران ها و شهروندان ایجاد شده است نیز اشاره کرد و گفت: این نوید را می دهیم که در مدت زمان طولانی تاکسی ها نیز الکترونیکی شوند.
وی افزود: این طرح فعلا به صورت دستورالعمل است و در صورت قطعی شدن رسانه ای خواهد شد.
افشار در پایان یادآور شد: شهروندان در خصوص مشکلات احتمالی و مشاهده نرخ هایی بیشتر از میزان تصویب شده می توانند با شماره تلفن های ۳۲۸۱۱۵۸۹-۳۲۸۱۱۵۸۷ و ۳۲۸۱۸۲۰۹ تماس بگیرند.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.