افزایش وام نوسازی کامیون های فرسوده

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 افزایش وام نوسازی کامیون های فرسوده

افزایش وام نوسازی کامیون های فرسوده

بر اساس تصمیم ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور و هماهنگی ایجاد شده با بانک های عامل، سقف تسهیلات بانکی برای نوسازی کامیون های فرسوده به دو برابر میزان قبلی افزایش پیدا کرده است.

به گزارش ممتازنیوز، سیدمجتبی شفیعی رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت گفت: برای تشویق بیشتر مالکان کامیون های فرسوده و امکان جایگزینی، حداکثر سقف تسهیلات نوسازی کامیون های فرسوده از ۸۰۰ میلیون ریال به یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال افزایش پیدا کرده است.
وی افزود: طبق هماهنگی به عمل آمده با سازمان راهداری کشور و بانک های عامل برآورد می شود در فاز اول تا پایان سال جاری یک هزار دستگاه کامیون فرسوده در این طرح اسقاط و از چرخه حمل و نقل خارج شود.
وی اظهار داشت: مالکان این خودروها از کمک بلاعوض دولتی تا سقف ۲۸۰ میلیون ریال و دریافت ارزش لاشه خودرو اسقاطی تا سقف تقریبی ۸۰ میلیون ریال بهره مند می شوند.
رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت خاطر نشان کرد: به دلیل خطرات بالای تصادفات رانندگی و همچنین مصرف بسیار زیاد سوخت و آلودگی زیست محیطی برخی از این کامیون های فرسوده، این طرح می تواند کمک قابل توجهی در بهبود شرایط زیست محیطی داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود مالکان این خودروها از این طرح استقبال قابل توجهی کنند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.