افزایش چشمگیر صادرات کالا از گمرک مهاباد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

رئیس گمرک مهاباد گفت: میزان صادرات کالا از گمرک مهاباد در هفت ماه اول سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، علی اشرفی رئیس گمرک مهاباد گفت: میزان صادرات کالا از گمرک مهاباد در هفت ماه اول سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.

علی اشرفی با اشاره به صادرات کالا از گمرک مهاباد، اظهار داشت: هفت ماه اول سال جاری ۹۰ هزار و ۵۳۷ تن کالا از این گمرک صادر شد.

وی به ارزش دلاری کالاهای صادر شده از گمرک مهاباد اشاره کرد و گفت: ارزش دلاری کالاهای صادراتی از این گمرک در هفت ماه اول سال جاری ۳۳ میلیون و ۷۹۷ هزار و ۲۹۳ دلار برآورد شده است.

اشرفی با بیان اینکه ۱۸ هزار و ۲۹۰ تن کالا در هفت ماه اول سال قبل از گمرک مهاباد صادر شده است، خاطرنشان کرد: ارزش دلاری این کالاها ۵ میلیون و ۵۸۹ هزار و ۸۲۸ دلار بود.

رئیس گمرک مهاباد افزود: میزان صادرات کالا از گمرک مهاباد در هفت ماه اول سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل افزایش یافته است.

وی به افزایش چشمگیر وزن و ارزش دلاری کالاهای صادراتی از گمرک مهاباد اشاره کرد و اذعان داشت: وزن این کالاها در هفت ماه اول سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۳۹۵ درصد افزایش یافته است.

اشرفی ادامه داد: افزایش ارزش دلاری کالاهای صادراتی از گمرک مهاباد در هفت ماه اول سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۵۰۵ درصد است.

وی به میانگین ارزش کالاهای صادراتی از گمرک مهاباد اشاره کرد و ابراز داشت: میانگین ارزش کالاهای صادراتی از گمرک مهاباد در هفت ماه اول سال جاری ۳۷۳ دلار گزارش ممتاز به نقل از شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.