افزایش کیفیت آموزش در اولویت برنامه‌های دانشگاه آزاد

۲۱خردادماه،

رییس منطقه ۱۱ دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: اولویت و تاکید ما بر افزایش کیفیت آموزش در سطح تمامی واحدها و مراکز دانشگاه آزاد است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر محمدجواد جعفری در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه آزاد مرکز هرسین، اظهارداشت: وقتی می‌توانیم در این مسیر موفق شویم که در زمینه جذب استاد، ایجاد فضای مناسب فیزیکی و فراهم کردن امکانات تحصیلی و رفاهی بهتر عمل کنیم، پس باید با برنامه و هدفمند پیش برویم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابت، گفت: آنچه که مهم است حفظ وحدت و برادری است و بدیهی است که ملت ایران در ۲۴ خرداد، حماسه سیاسی دیگری را رقم خواهد زد.

همچنین دکتر کیوان قدرتی، رییس دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه در ابتدای این مراسم ضمن ارایه گزارشی از روال تاسیس این مرکز، گفت: شهرستان هرسین از جهات مختلف پتانسیل‌های فراوانی برای توسعه همه جانبه دارد، ارتقای فرهنگی و توجه به کیفیت آموزش از اولویت‌های دانشگاه است، که می‌تواند در توسعه شهرستان هرسین نیز تاثیرگذار باشد.

وی افزود: مرکز هرسین با ۲۰۰ دانشجو و چهار استاد کار خود را آغاز کرد و امروز پس از سه سال با ۱۳۰۰ دانشجو و بیش از ۲۳ رشته ۹ هکتار عرصه و یک ساختمان آموزشی در آستانه ارتقا و تبدیل از مرکزبه واحد است.

بر اساس این گزارش طی حکمی از سوی دکتر فرهاد دانشجو، دکتر فرشید نادری به سمت سرپرست دانشگاه آزاد مرکز هرسین منصوب و از زحمات مهندس بیژن رضایی رییس پیشین این مرکز تجلیل شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.