افزایش ۱۰ درصدی قیمت در بازار لاستیک خودرو

افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت در بازار لاستیک خودرو

به گزارش ممتاز ، عباس حلوایی با نگران کننده توصیف کردن وضعیت فعلی بازار لاستیک اظهار داشت: نوسانات نرخ دلار موجب برهم خوردن تعادل و آشفتگی بازار لاستیک شده به طوری که قیمت این کالا در بازار به صورت روزانه دستخوش تغییر می شود.
وی با اشاره به سواستفاده برخی افراد از این وضعیت ادامه داد: در این میان برخی افراد نیز اقدام به قیمت گذاری سلیقه ای لاستیک خودرو کرده و با این کار به نابسامانی و آشفتگی بازار دامن می زنند.
رییس اتحادیه فروشندگان تایر و روغن موتور با بیان اینکه میزان افزایش قیمت رخ داده در بازار لاستیک خودروهای سنگین به مراتب بالاتر از بازار لاستیک خودروهای سواری است، افزود: این افزایش قیمت با توجه به افزایش نرخ ارز و مواد اولیه در تایرهای سنگین که عمدتا وارداتی هستند، بیشتر است به طوری که در حال حاضر لاستیک خودروهای سنگین وارداتی با قیمت های بسیار بالا به دست مصرف کننده می رسد.
حلوایی تاکید کرد: اگر فکری به حال واردات مواد اولیه و همچنین واردات تایرهای مورد نیاز بازار نشود، نمی‌توان انتظار داشت روند افزایش قیمت ها متوقف شود.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محمد رضا:

    با تشکر از شما. سایت خیلی خوبیه در مورد نرخ تایرها میخوام بگم اگه بشه اینترنتی هم خرید کرد خیلی عالی میشد در هر صورت بازم بابت همه چیز ممنون که قیمت درست تایرهارو متوجه مردم میکنین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.