افزایش ۲۵ درصدی شهریه‌های مهد کودک‌ها در تهران

مدیرکل بهزیستی استان تهران از دریافت شهریه‌های جدید مهدهای کودک از ابتدای مهر خبرداد و گفت: شهریه‌های استان تهران امسال ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته به طور میانگین افزایش پیدا کرده است.

 

ولی‌الله نصر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس با اشاره به ابلاغ شهریه‌های جدید از سوی بهزیستی کشور به تمامی بهزیستی‌های سراسر کشور اظهار داشت: این شهریه‌ها به صورت استانی مشخص شده است ضمن اینکه شهریه‌های مهد‌های کودک در استان تهران نیز نسبت به سال گذشته حدود ۲۱ درصد رشد کرده است.

وی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده مهدهای کودک موظف هستند بر طبق آیین‌نامه‌ها و ابلاغیه‌هایی که از سوی مرکز شده است اقدام به دریافت شهریه‌های جدید کنند.

نصر خاطرنشان کرد: از ابتدای مهر مهدهای کودک می‌توانند شهریه‌های جدید را از خانواده‌ها دریافت کنند ضمن اینکه مهدهای کودک موظف هستند نرخ‌های جدید را در محل دید خانواده‌ها و مراجعه کنندگان نصب کنند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران تأکید کرد: در صورت عدم توجه مؤسسات مهد‌های کودک به ابلاغیه‌ها و آیین‌نامه‌های بهزیستی استان تهران، به طور جدی با آنها برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری با تعدادی از مهدهای متخلف برخورد شده است بطوریکه به برخی از آنها کتبا تذکر داده شده ضمن اینکه تعدادی از مهدهای کودک نیز تعطیل شده‌اند.


خبر .:: پایگاه خبری رسانه کودک ::.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.