افزایش ۱۶ درصدی تولید ورق گالوانیزه و رنگی در فولاد مبارکه

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مسعود سمیعی نژاد با بیان این مطلب گفت: شرکت فولاد مبارکه طی شهریور امسال، با ثبت یک رکورد جدید در بخش ورق رنگی، ۱۱ هزار و ۱۲۷ تن ورق رنگی تولید کرد، این در حالی است که رکورد قبلی این خط در مهر سال ۸۷ (۱۰ هزار و ۳۰۰ تن) رخ داد.

وی افزود: در خط نورد گرم فولاد مبارکه نیز رکورد جدیدی در تولید برای چهارمین بار در سال جاری ثبت شد و تولید این بخش به ۴۷۰ هزار و ۱۲۵ تن کلاف گرم رسید. رکورد قبلی این ناحیه مربوط به مرداد سال جاری و به میزان ۴۶۸ هزار و ۵۰ تن بود.

مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه با اشاره به رکورد جدید تولید این شرکت در خط برش شماره ۲ ورق قلع اندود، تصریح کرد: این خط، با تولید ۵۶۸۷ تن ورق قلع اندود در شهریور موفق به ثبت رکورد تازه‌ای شد. در حالی که رکورد قبلی این واحد مربوط به اردیبهشت سال ۸۹ بود که در آن ۵۱۲۷ تن تولید شد. وی ادامه داد: در بخش واحد احیای مستقیم این شرکت با تولید ۴۹۸ هزار و۱۶۶ تن آهن اسفنجی در شهریور۹۱ به رکورد جدیدی دست یافت.
 

در حالی که آخرین رکورد ثبت شده این واحد به میزان ۴۸۰ هزار و ۷۰۵ تن در فروردین ماه ۸۹ بود. سمیعی نژاد با اشاره به ثبت رکورد جدید فولاد مبارکه در بخش ریخته گری ناحیه فولاد سازی و نورد پیوسته، خاطرنشان کرد: در تاریخ ۲۴ شهریور، ۱۱ پاتیل ذوب ریخته‌گری شده در یک سکوئنس و رکورد زمانی۱۳ ساعت و ۱۵ دقیقه ریخته گری مداوم، انجام شد. وی ادامه داد: در شهریور سال ۹۱، رکورد تولید ۶۴ هزار و ۳۳ تن کلاف گرم به ثبت رسید.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.