افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه های برون شهری سبب اعتراض کسی نشد

۲۶اردیبهشت،

معاون سازمان ترافیک:

افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه های برون شهری سبب اعتراض کسی نشد

عصرخودرو: معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: نرخ کرایه اتوبوس‌ها، مینی‌بوس‌ها و سواری‌های برون شهری ۲۰ درصد و کرایه حمل بار توسط کامیون ها نیز ۲۵ درصد افزایش یافت ولی اعتراضی نشد در حالی که این همه هجمه و اعتراض به افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی در تهران شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو» به نقل از معاونت ترافیک شهرداری تهران، مهندس شهرام جباری‌زادگان با اشاره به افزایش بی سر و صدای بلیت سفرهای زمینی گفت: پس از افزایش ۲۰ درصدی نرخ قطار از اول اسفند ماه سال قبل، نرخ سایر سفرهای زمینی نیز افزایش پیدا کرد.

وی با بیان این که نرخ کرایه ترددهای برون شهری بدون هیچ سر و صدایی به یک باره ۲۰ درصد افزایش می یابد اما آب از آب تکان نمی خورد، مدعی شد: این در شرایطی است که برای کمترین افزایش کرایه در تهران جنجال به راه می‌اندازند.

جباری‌زادگان با اشاره به این که چه تفاوتی بین رانندگان برون شهری و داخل شهری وجود دارد که رانندگانی که در خارج شهرها مشغول به کار می باشند بتوانند کرایه‌های خود را ۲۰ درصد افزایش دهند اما در مقابل رانندگانی که در ترافیک سرسام آور تهران مشغول به کار می باشند مورد بی‌مهری قرار گیرند، اضافه کرد: شاید آقایان تصور می کنند رانندگان تهرانی از وضعیت مالی خوبی برخوردارند.

جمعه ۲۷ اردیبهشت   ۱۶:۴

منبع: عصر خودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.