افزایش ۳۵ درصدی بودجه سازمان پارک ها در سال ۹۲

۱۷فروردین۱۳،

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران از افرایش بودجه این سازمان در سال ۹۲ خبر داد و گفت : بودجه سال آینده در بخش فضای سبز ۳۵ درصد نسبت به سال ۹۱ افزایش یافته است.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهندس علی محمد مختاری ضمن بیان این مطلب اظهار کرد : شورای شهر نیز اعتبار و بودجه نگهداشت پیشنهاد شده سازمان فضای سبز را تصویب کرد و اعضای شورا نیز اعتباری بیش از اعتبار پیشنهاد شده توسط سازمان را پیشنهاد دادند .
 
وی افزود : بر این اساس بودجه سازمان پارک ها ۳۰ درصد در حوزه نگه داشت و ۴۰ درصد در خصوص توسعه پارک ها و فضای سبز افزایش یافته است.
 
مختاری همچنین با اشاره به تجهیز بوستان های تهران در ایام نوروز برای اسکان مسافران نوروزی از آمادگی پلیس پارک در این روزها خبر داد و افزود : به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در بوستان ها ، برای بوستان های جنگلی و فرامنطقه ای تهران همچون بوستان لویزان ، چیتگر ، سرخه حصار و غیره از پلیس پارک استفاده کرده ایم . همچنین کادر نگهبانی بوستان ها نیز از سوی نیروی انتظامی به ما معرفی می گردد و ما نیز تلاش داریم تا بوستان ها را برای خانواده ها ایمن کنیم .
 
مدیرعامل سازمان پارک ها افزود : پلیس پارک در تمام طول سال در بوستان های تهران فعال است ، در تعطیلات نوروزی نیز به سبب حضور بیشتر شهروندان و همچنین اسکان مسافران نوروزی در بوستان های فرامنطقه ای ، پلیس پارک حضور چشمگیری خواهند داشت.
 
وی افزود همچنین در سال ۹۱ هرس درختان و درختچه ها را نیز در برنامه اصلی خود قرار دادیم که این کار در اردیبهشت و شهریور به انجام رسید و نقاط کور پارک ها شناسایی شده و مشکلات آنها برطرف شد . همچنین روشنایی پارک ها نیز مورد بررسی قرار گرفت و مشکلات آنها نیز رفع شد تا بوستان ها را مکانی ایمن برای خانواده ها و مسافران نوروزی تبدیل کند./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.