افزایش ۵۰ درصدی وام بانک توسعه تعاون

۲۳فروردین۱۳،

بینا- مدیر عامل بانک توسعه تعاون از افزایش ۵۰ درصدی میزان تسهیلات اعطایی این بانک در سال ۹۱ و پرداخت بیش از یک هزار میلیارد تومان تسهیلات به تعاونگران خبر داد.
به گزارش بینا ، ماشاءالله عظیمی ، در تشریح عملکرد بانک توسعه تعاون در سا ل قبل به ایسنا اظهار کرد: عملکرد این بانک در حوزه بانکداری الکترونیکی و خدمت رسانی به مشتریان قابل توجه بوده و تلاش کردیم تا در راستای انضباط پروند ه های ا عتباری و پیروی از مقررات جاری حرکت و با اعتمادسازی در مشتریان و تعاونگران نسبت به جذب سپرده های مردمی در این بانک اقدام کنیم چنانچه سپرده گذاری ها در این بانک نشان دهنده اعتماد عمومی به این بانک است. وی در عین حال بیش از ۸۰ درصد تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در سال ۹۱ را مربوط به عقود مبادل های و قرض الحسنه ذکر کرد.
به گفته رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون، عقود فروش اقساطی، جعاله و اجاره به شرط تملیک مهمترین عقود مبادل های و قرض الحسنه به شمار می روند و بانک توسعه تعاون بر پایه قوانین و مقررات و ضوابط بانک مرکزی بخش اعظمی از تسهیلات خود را در قالب عقود اسلامی به شرکت های تعاونی پرداخت کرده است.
عظیمی همچنین رقم تسهیلات پرداختی این بانک در سال قبل را یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان ذکر و ابراز امیدواری کرد: در سال جاری با اختصاص منابع اعتباری صندوق توسعه ملی با عاملیت بانک توسعه تعاون ، هدف گذاری رشد و توسعه فعالیت تعاونی ها در کشور محقق و جایگاه بخش تعاون در اقتصاد ملی ارتقا یابد.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.