افزایش ۷۲ درصدی تولید خودرو تیبا درسایپا

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

تولید خودرو تیبا در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۷۲ درصد افزایش داشته است

افزایش 72 درصدی تولید خودرو تیبا درسایپا

خبراقتصادی:به گزارش اطلاع رسانی سایپا، خودرو تیبا محصول شرکت سایپا توانسته با داشتن ویژگی هایی چون رقابتی پذیر بودن، بهره گیری از تکنولوژی مدرن و به روز، قابلیت های ایمنی، گستردگی خدمات پس از فروش و زیبایی خاص خود نظر علاقمندان به خود را جلب کند.

بر اساس این گزارش سایپا توانسته در طول ۸ ماه سپری شده از ابتدای سال تا کنون ۲۹ هزار خودرو تیبا تولید و وارد بازار کند. این درحالی است که در سال ۹۱ مجموعا ۱۲ هزار دستگاه از این نوع خودرو در سایپا تولید و به بازار عرضه شده است که نشان دهنده افزایش علاقمندان به این خودرو در بازار است.

بر همین اساس پروژه تولید ۸۰۰ دستگاه خودرو تیبا در روز در گروه خودروسازی سایپا در حال آغاز شدن است که این موضوع نوید تولید ۲۸۰ هزار خودرو در سال را خواهد داد و قطعا به نیاز مشتریان پاسخ مناسبی داده خواهد شد.

تیبا ۲ مدل تازه این خودرو در انتهای سال جاری وارد بازار خواهد شد و بر اساس گفته مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا از سال آینده تیبا به مرور جایگزین محصول X100 از شرکت سایپا خواهد شد.  

گفتنی است فیس لیفت(تغییر شکل یافته) این خودرو با عنوان تیبا۲ مدت زمان کوتاهی است که رونمایی شده و در این مدت توانسته نظر علاقمندان به خودرو های هاچ بک را به خود جلب کند.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. m.salehi:

    متاسفانه گزارش های شما هیچ کدام تاریخ ندارند ودر آنها بسیار از واژه ” امسال” استفاده گردیده. آیا این “امسال به ۱۳۹۶، ۱۳۹۵،،،…. به کدام سال دقیقاً اشاره دارد؟ علی رقم اخبار خوب متاسفانه به دلیل این که تاریخ نا معلوم دارد بلا استفاده است و نمی توان به عنوان منبع از آن استفاده نمود. حیف نیست؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.