افزایش۴۰درصدی تراکنشهای بانک صادرات

تعداد کل تراکنش‌های سامانه سپهر بانک صادرات ایران در پایان تیر ماه سال جاری نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال گذشته، ۴۰ درصد رشد را نشان می دهد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، مشتریان این بانک در تیر ماه سال جاری به طورمیانگین روزانه حدود ۱۴میلیون تراکنش‌ از طریق سیستم سپهر و در مجموع ۴۳۳  میلیون تراکنش موفق مالی انجام دادند. در حالی که این رقم در مقطع زمانی مشابه در سال۹۰، ۳۱۰ میلیون تراکنش بوده که این میزان رشد نمایانگر ۴۰ درصد افزایش تعداد تراکنش ها و حاکی از استقبال مشتریان از خدمات این بانک می‌باشد.

براساس این گزارش، بانک صادرات ایران در راستای همسویی با بانکداری نوین، جلب رضایت و تامین رفاه و آسایش مشتریان و همچنین صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ هموطنان از سال ۷۹ نسبت به نصب و راه اندازی سیستم پردازش هوشمند رایانه‌ای (سپهر) درشعب خود اقدام نموده است.

با توجه به سرعت، تنوع خدمات، سهولت وامنیت بالای سیستم سپهر استقبال مردم از این سیستم زیاد بوده به طوری که تا پایان تیرماه سال ۹۰  حدود ۴۷ میلیون حساب الکترونیکی توسط هموطنان درشعب این بانک افتتاح شده است.

گفتنی است سیستم سپهربانک صادرات ایران، درسال گذشته به طور میانگین بیش از ۱۲ میلیون تراکنش در روز انجام داد و همچنین ۳ هزار و ۷۹۳ دستگاه خودپرداز این بانک نیز در روز ۲میلیون و ۳۰۰هزار تراکنش مشتریان این بانک و دارندگان کارت بانک­های عضو شتاب را انجام می‌دهند.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.