افزون بر هشت میلیارد ریال برای تکمیل پروژه های عمرانی خلخال اختصاص یافت

۱۸اردیبهشت،

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ، مهندس اکبر نیکزاد در جریان سفر به خلخال از سه طرح تولیدی ، خدماتی و رفاهی و نیز پروژه عمرانی بزرگ خلخال بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند پیشرفت فیزیکی این پروژه ها قرار گرفت.

درمانگاه شبانه روزی خصوصی ، کارخانه شیر پاستوریزه ، پروژه احداث هتل روستایی خوجین از طرح های خدماتی ، تولیدی و رفاهی فینارود خوجین ، طرح های بهسازی ساختمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهر خلخال ، راه خلخال به پونل ، طرح بهسازی و سنگفرش رودخانه علی چایی شهر و سد بفراجرد خلخال از جمله پروژه های عمرانی خلخال بودند که مورد بازدید استاندار اردبیل و جمعی از مدیران اجرایی این استان قرار گرفتند.

استاندار اردبیل در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت : با هماهنگی انجام شده با مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران بانک های عامل این استان مشکل نقدینگی کارخانه شیر پاستوریزه خلخال با پرداخت پنج میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش حل شده و روزانه ۳۰تن شیر از سوی این کارخانه تامین می گردد.

مهندس اکبر نیکزاد افزود : با رفع مشکلات درمانگاه شبانه روزی بخش خصوصی این پروژه تا پایان امسال آماده بهره برداری می گردد.

وی همچنین از پرداخت چهار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل هتل در حال احداث در روستای خوجین خلخال خبر داد.

وی بر لزوم تکمیل پروژه بهسازی و تبدیل ساختمان بیمارستان ۵۰ تختخوابی قدیمی شهر خلخال به دانشکده علوم پزشکی ، عملیات ایستگاه پمپاژ و انتقال برق به پروژه های آبیاری تحت فشار فینارود خوجین ، تهیه نقشه گردشگری شهرستان و عملیات اجرایی سد بفراجرد خلخال تاکید کرد.

استاندار اردبیل در جریان سفر به خلخال کلنگ احداث پروژه بهسازی رودخانه نور علی چایی شهر خلخال را به زمین زد و با گفت و گو با اهالی این شهر در جریان مسائل و مشکلات شهروندان شهر خلخال قرار گرفت.

۷۱۱۹/۵۹۲

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.