افسران معارض سوری به ارتش بازگشتند

یک پایگاه خبری ترکیه روز جمعه نوشت: یکی از فرماندهان و گروهی از اعضای معارضان مسلح سوری موسوم به ارتش آزاد سوریه با ابراز ندامت به دامن ارتش ملی سوریه بازگشتند.

به گزارش ایرنا پایگاه خبری ˈراستˈ ترکیه در مطلبی تحت عنوان ˈتحولات جدید در فروپاشی گروههای مسلح معارض سوریˈ با اعلام این مطلب نوشت: ˈخالد عبدالرحمن الزاملˈ فرمانده یکی از گردان‌های مخالف سوریه وابسته به ˈارتش آزاد سوریهˈ در نشست خبری اعلام کرد که از نیروهای مخالف نظام دمشق جدا شده است.

وی افزود: به همراه تعدادی از نیروهای تحت فرمانش به ارتش بازگشته و اعلام آمادگی کرده است که با وزارت آشتی ملی سوریه همکاری داشته باشد تا به خاتمه دادن به ناآرامی‌ها در کشورش کمک کند.

این نظامی سابق نیروهای موسوم به ارتش آزاد سوریه در ادامه اضافه کرد: بحران در سوریه با بکارگیری سلاح، خشونت و کشتار بی‌گناهان حل نمی‌شود.

به نوشته پایگاه خبری ˈراستˈ، این نظامی در ادامه با دعوت از دیگر افسران فراری سوریه که به گروههای معارض پیوسته اند، گفت: سلاحهای خود را به سوی مردم خود نشانه نروید و با ترک گروههای معارض به دامن ارتش ملی سوریه بازگردید و سلاحهای خود را در حمایت از مردم فلسطین و علیه دشمنان بشریت به کار گیرید.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.