افشار دوست: شناسنامه های بدون توضیح، سندیت پاکی نوجوانان است

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

دبیر فدراسیون والیبال گفت: بازیکنان تیم های ملی نوجوانان و جوانان والیبال ایران از نظر سنی صد در صد پاک هستند.

محمود افشار دوست دبیر فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار  داشت: تیم ملی والیبال نوجوانان که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی قاره آسیا آماده می کند عاری از هر گونه صغر سنی است ما برای این ادعا تمامی بررسی های مربوط را به طور جدی و سخت انجام دادیم.

وی گفت: ملاک ما برای تشخیص سن دقیق و اصلی بازیکنان شناسنامه های بدون توضیح آنهاست حتی برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکل خاص و کوچک شناسنامه های پدر و مادر بازیکنان را نیز به طور دقیق مورد بررسی قرار دادیم.
وقتی شناسنامه یک بازیکن بدون هیچ توضیح است و مورد تایید قرار میگیرد ما نمی  توانیم بنا به دلایل فیزیکی و ظاهر افراد اعلام کنیم که مدارک وی اشتباه است.

دبیر فدراسیون والیبال تصریح کرد: باید قبول کرد که والیبال ایران در طول سنوات اخیر و در تمای رده های سنی رشد کرده و متاسفانه برخی ها درخشش نوجوانان و جوانان را به حضور بازیکنان دارای صغر سنی در تیم ملی ربط می‌دهند در صورتی که این طور نیست.

افشار دوست، در مورد عملکرد تیم ملی نوجوانان اظهار داشت: طی بازدیدهای مستمری که از اردوهای تمرینی تیم ملی نوجوانان داشتم آن ها برای کسب نتایج مطلوب در پیکارهای قهرمانی آسیا آماده هستند تاکنون این تیم ۲۸ مرحله اردوی تدارکاتی را پشت سر گذاشته شاید نتوانسته در اردوی تدارکاتی و بازی برون مرزی شرکت کند اما در مسابقات دوستانه مختلف به مصاف تیمهای آماده و قدرتمند رفته است آمادگی بازیکنان از هر نظر روحی ، روانی و فنی بسیار مطلوب و ایده آل است./با


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.