افشاگری عجیب نامزد عربستان دربارهٔ انتخابات AFC

۱۸اردیبهشت،

237504833377.jpg

نامزد سعودی ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا از تلاش کشورش برای برنده شدن شیخ سلمان بحرینی در انتخابات AFC خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حافظ مدلج عربستانی که قرار بود در انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا شرکت کند در آخرین لحظات کنار کشید تا شانس دو نماینده دیگر عربی برای پیروز شدن بسیار شود.

مدلج در گفت‌وگویی که با شبکه العربیه داشت سخنان جالب جنجالی را بر زبان آورد؛ سخنانی که بیانگر شائبه تبانی در انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا را قوت می‌بخشد.

مدلج که عضو کمیته‌ اجرایی AFC است، گفت: سران عربستانی سبب کناره‌گیری و ناکامی من در انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا شدند. این اشخاص پا به سن گذاشته که من نام “گارد قدیمی “را بر روی آنها می‌گذارم بر فوتبال عربستان سایه گسترانده‌اند . آنها به خاطر دلایلی که نمی‌خواهم آنها را فاش کنم، مانع از پیروزی‌ام در انتخابات ریاست AFC شدند. آنها قول دادند که از من حمایت کنند، اما در آخرین لحظات کنار کشیدند و مرا خوار کردند. چنین اشخاصی هیچ ربطی به ورزش ندارند. قرار بود که قطری‌ها سرکال را به کنار کشیدن قانع کنند که اینگونه هم شد، اما این اشخاص (گارد قدیمی) قرار بود که شیخ سلمان را به کنار کشیدن قانع کند تا من پیروز شوم که این اتفاق نیفتاد. من در کوالالامپور رقیب سرکال و شیخ سلمان نبودم. هر دوی آنها از سوی سفارت کشورشان با استقبال با شکوهی مواجه شدند، اما هیچ گونه استقبالی از من نشد. قبل از این سرکال و شیخ سلمان با اتومبیل‌های گران قیمت در شهر جابجا می‌شدند، اما من باید از آژانس استفاده می‌کردم.

مدلج در پایان گفت‌وگوی خود سخنانی را بر زبان آورد که همچون بمب در رسانه‌های عربی ترکید. او گفت: سفارت عربستان با ارسال نامه‌هایی به AFC خواستار پیروز شدن شیخ سلمان در انتخابات ریاست AFC شد. این در حالی است که هیچ گونه حمایتی از من نشد. می خواستم قبل از انتخابات افشاگری کنم، اما نشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.