افق ۲۰ ساله جمعیت پرند زودتر از موعود محقق می گردد

۰۱م آذر ،

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: جمعیت شهر پرند در افق ۱۴۰۴و در یک طرح ۲۰ ساله پیش بینی ۷۰۰ هزار جمعیت می شده است که با توجه به گوی سبقت ساخت و ساز در شهر پرند پیش بینی می شود تا چند سال دیگر و زودتر از برنامه ها به جمعیت پیش بینی شده در این شهر فائق آییم.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محمد هادی رستمیان با بیان اینکه جمعیت شهر پرند در افق ۱۴۰۴ و در یک طرح۲۰ ساله پیش بینی ۷۰۰ هزار جمعیت می شده است گفت: جای بسی تعجب دارد که طرح های عمرانی و ساخت و ساز در شهر پرند تا حدی گوی سبقت به خود را گرفته است که شاید تاچند سال دیگر و زودتر از برنامه ها به جمعیت پیش بینی شده در این شهر فائق آییم که این موضوع بیانگر یک عرصه بسیار شتابان با یک روند توسعه مناسبت است.

مدیر عامل شهرهای جدید کشور با حضور در مراسم تودیع ومعارفه مدیر عامل شرکت عمران شهر پرند افزود: امروز برای تودیع و خداحافظی بامهندس صابونی اینجا نیامده ایم بلکه جهت تقدیر و سپاس از زحمات شبانه روزی بزرگمرد عرصه سازندگی شهر پرند اینجا حضور داریم.

وی سوابق ارزنده مدیر عامل سابق شهر پرند علاوه بر مدتفعالیت وی در شهر پرند را ارج نهاد و گفت: مهندس صابونی پیش از مسئولیتش در شهرپرند در آبادانی عرصه دانشگاه پیام نور و سازمان نوسازی مدارس نیز نقش آفرینی داشت.

معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن آرزوی صحت و سلامتی و موفقیت روز افزون برای مهندس صابونی از سوابق درخشان مهندس چاغروندی نیز یاد کرد وگفت:  مدیر عامل جدید پرند علاوه برسابقه  تصدی در وزارت راه و شهرسازی به عنوان شهردار و رئیس شورای شهر نیز به مردم خدمت کرده و در زمینه مطالبات مردم نیزصاحب تجربه و کفایت است همچنین از چهره های موثر و لایق مجموعه وزارت راه وشهرسازی است که برای وی نیز در مسئولیت جدید آروزی موفقیت و کامیابی دارم./س


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.