اقامه عزای حضرت زهرا (س)کمر وهابیت را شکست

شنبه ۲۳ اردیبهشت – ۰۵:۲۴:۳۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-  حضرت آیت‌الله وحید خراسانی در دیدار با شهردار تهران گفتند:‌اقامه عزای حضرت زهرا (س) با این شمایلی که امسال برگزار شد کمر وهابیت را شکست و اگر شما به قدر وسع خود این گونه عمل کردید در آخرت نیز حسرت نخواهید خورد و آنچه از خدا خواهید گرفت غیر قابل شمارش است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل ازمرکز خبر حوزه، معظم له  در دیدار با دکتر قالیباف شهردار تهران بیان داشتند : هر مسئولی که به کاری مشغول است باید نسبت به آن اشراف داشته باشد ، شهرداری یعنی دارنده شهر و خواه ناخواه جنبه صاحب شهر را دارد ، شهر یعنی مجمع اجتماع بشر ، ‌یعنی مجموعه انسان ها که انسان ها از جوهر عقل گرفته شده که این جوهر اساس انسانیت است ؛ ‌در این صورت شهردار که مقام سیطره درشهر را دارد به عنوان صاحب شهر است و تمام افراد عائله او محسوب می شوند .
این مرجع تقلید،با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در حوزه مسائل دینی و مذهبی و به خصوص اقامه عزای حضرت زهرا (س) در تهران افزودند: خوشبختانه از زمانی که شما مسئولیت شهرداری تهران را بر عهده گرفتید تغییرات در شهر کاملا محسوس است و باعث خیر بسیار بودید و این ها به خاطر فطرتی است که دارید.
حضرت آیت الله وحید خراسانی در ادامه خاطرنشان کردند : یکی از مشکلات ما در حوزه تصدی مسئولیت ها این است که ما متصدی مقام هایی می شویم که نه مقام را می شناسیم و نه کرسی که آن را می گیریم ، ‌یکی از اشتباه ها در امر مدیریت استفاده از افرادی است که شایستگی آن کار را نداشته باشند و این یعنی به دستورات دین به درستی عمل نمی کنیم .
ایشان ادامه دادند : کسی که کاری را تصدی می کند باید اول علیم باشد و بعد حفیظ ، ‌همچنین باید قدرت داشته و دارای امانت باشد ؛‌ یعنی در هر کاری چهار رکن اساسی وجود دارد ،‌علم ، ‌حفظ ، ‌قوت و امانت که اگر هرمملکتی بر اساس اینها اداره شود همه چیز در آن تمام می شود.
ایشان با اشاره به ذکر ۲۸ نام از روز قیامت در قرآن کریم ، ‌یکی از نام ها را  یوم الحسرت نامیدند و تاکید کردند: فقط کسی از حسرت برکنار است که در زندگی به حد اعلا استفاده کرده باشد .
معظم له با توصیه‌های اخلاقی خطاب به شهردار تهران افزودند : شما با این موقعیتی که دارید بتوانید جنبه های مادی و معنوی را برای شهروندان این گونه  فراهم کنید . خواندن نماز اول وقت و قرآن به مدتی که به کارتان مزاحمتی ایجاد نکند و هدیه آن به امام زمان (عج) را فراموش نکنید ، ‌چرا که عزیزترین گوهر نزد امام قرآن است و اگر هر روز آن را به او هدیه کنید او هم به شما دعای بسیار خواهد کرد .
ایشان ادامه دادند : ‌نماز ارتباط با خداست و قرآن نیز واسطه فیض اوست و این سنتی را که گذاشتید ادامه دهید و همچنان به مساجد و هیئات کمک کنید و در اقامه عزای فاطمیه و برگزاری دسته جات عزاداری کمک کرده و موفق باشید .
بر اساس اعلام روابط عمومی شهرداری تهران،حضرت آیت الله وحید خراسانی در ادامه گفتند : اقامه عزای حضرت زهرا (س) با این شمایلی که امسال برگزار شد کمر وهابیت را شکست و اگر شما به قدر وسع خود این گونه عمل کردید در آخرت نیز حسرت نخواهید خورد و آنچه از خدا خواهید گرفت غیر قابل شمارش است .

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۲۱۷۲۴۳۷۲۹۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.