اقای احمدی نژاد! مگر جوانان این مرز و بوم چه گناهی کرده اند؟

علی احمدنیا؛ ایران ویج – این یک نوشته کوتاه به رئیس جمهور احمدی نژاد از سوی جوانی  میباشد که تمام تلاشش برای سربلندی و ابادانی کشورش میکند با تمام داشته و نداشته های کشورش میسازد و دم هم نمیزند چون به فردایی روشن هنوز امید دارد!

در این روز ها جز خبر داغ پیشنهاد خوردن اشکنه به مردمان سرزمینی که دومین کشور تولید کننده گاز و نفت دنیا میباشد اخبار دیگری نیز میتواند جالب توجه باشد .

چند هفته پیش استاد بزرگ ! جناب اقای بهمنی بعد از حضور در صحن مجلس گفتند که زین پس برای حمایت بیشتر به افرادی که زیر ۱۱۰ سکه مهریه داشته باشند در ازای هر نفر ۴ میلیون وام داده خواهد شد.

و بعد از ان اقای رئیس جمهور گفتند برای حمایت بیشتر جوانان وام هر نفری ۴ میلیون به ۵ میلیون افزایش پیدا کرده است!

هر چند که با این مبلغ هیچ کاری نمیتوان کرد یا حتی پول پیش یک منزل کوچک هم نخواهد شد اما با این حال کمال تشکر از مسئولین دولتی زحمت که فکر ازدواج جوانان خواب را از چشمان زیبایشان گرفته را داریم!

در ابتدا کار زیبایی به نظر میرسد و جوان های زیادی خوشحال از این که شاید مسئولین به فکرشان باشند و کسی باشد که دلش برای جوانانی که در این وضع خوب اقتصادی ! شهامت ازدواج را دارد بسوزد و فکری به حالشان کنند.

البته شاید برای آقازاده ها این افزایش ۱ میلیونی چیزی نباشد اما جوانان زیادی هستند که مبلغ های کمتر از این کمک شایانی به آینده انها میکند .

پس از مراجعه به سایت بانک مرکزی هنگام ثبت نام متوجه می شوید که هنوز همان مبلغ ۳ میلیون تومان پرداخت می شود.

اما دوست داریم این موضوع را با خبر داغ دیگری مقایسه کنید .

جناب بهمنی به صحن مجلس می روند چند نماینده اقتصاد دان! پیشنهاد حذف ارز مسافرتی را به استاد بهمنی میدهند و پس از فکر کردن چند دقیقه ای  توسط ایشان این موضوع تایید می شود هنوز چند روز از این خبر نگذشته بود که بخشنامه به بانک های مربوطه ارسال میشود و حالا دیگر آن ارز مسافرتی را لولو خورد!

حالا بماند چه پیامد هایی این موضوع خواهد داشت و چه سود هایی دلالان در بازار آزاد ارز میبرند ! اما چگونه است که برای ارز مسافرتی با این سرعت بخشنامه ارسال می شود فقط خداوند مهربان می داند!

اما سوالهایی در ذهن جوانان نقش میبندد که بد نیست اقای رئیس جمهور پاسخگو باشند.

جناب اقای احمدی نژاد مگر گناه جوانان چیست که یاد گرفتیم و به ما آموختند که حرفت با عملت یکی باشد و ما همه را به همین چشم میبینیم؟

مگر گناه جوانان چیز که ساعت ها باید وقت خود را در بانک های که نامشان از اعتماد میدرخشد سپری شود و با عبارت ساده بخشنامه ای نیامده برگردند .

قابل توجه مسئولین که تا اتفاقی میفتد سریعا از جوانان مایه میگذارند و هزاران قول به آنها می دهند اما تا از پل گذشتند هیچ چیز یادشان نمی اید .

مسئولین عزیز یادشان باشد هر کاری برای این مردم و کشور عزیزمان ایران انجام می دهند وظیفه ایست که خداوند بر دوش انها نهاده و بد نیست یادشان باشد این صندلی ها ماندنی نیستند .

البته پاسخ به این نامه از سوی بانک مرکزی و اداره نظارت بر بانکها محفوظ میباشد.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.