اقبال کارگردانان جوان برای ساخت فیلم تبلیغاتی

۲۳اردیبهشت،

به گزارش خبرنگار سینماپرس، برخلاف سال های که تلاش کاندیداهای ریاست جمهوری بر این بود تا از کارگردانان باتجربه برای ساخت فیلم تبلیغاتی خود استفاده کنند این بار اقبال با کارگردانان جوان سینمای ایران است و بسیاری از این جوان ها تاکنون یک یا دو بار از سوی دفتر کاندیداها پیشنهاد ساخت فیلم داشته اند.

 

طی آخرین خبرها به غیر از سامان سالور که قرار است برای محمدحسن ابوترابی فرد نامزد ائتلاف اکثریت اصولگرایان فیلم تبلیغاتی بسازد هیچ کدام از سینماگران جوان پیشنهاد ساخت فیلم تبلیغاتی را نپذیرفته اند.

 

این توجه به قشر کارگردانان جوان قابل توجه است و نشان از توجه به خلاقیت فیلمسازان کم تجربه دارد.

 

رضا میرکریمی، مازیار میری، علی عطشانی، مهدی کرم پور، شهرام شاه حسینی و بهروز شعیبی از جمله سینماگرانی می باشند که اسم آن ها در خبرهای مربوط به ساخت فیلم های تبلیغاتی انتخابات دوره یازدهم به ثبت رسیده است و بسیاری از آن ها ساخت فیلم را تکذیب کرده اند اما به همه این اشخاص پیشنهاد برای ساخت فیلم داده شده است.

 

گفتنی است که علی عطشانی که طی روزهای قبل شنیده می شد قرار است فیلمی انتخاباتی بسازد امروز اعلام کرد: گر چه پیشنهاداتی از سوی بعضی کاندیداهای ریاست جمهوری برای ساخت فیلم تبلیغاتی ایشان داشته ام اما با احترام به همه این  بزرگواران اعلام می کنم که ساخت فیلم تبلیغاتی کاندیداها در دستور کار من نیست و اولویتم سینماست.

 

انتهای پیام/ف/ن.ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.