اقتصادنوین رتبه برتر جشنواره دکتر “نوربخش” را کسب کرد

۳۰م دیماه ،

اقتصادنوین رتبه برتر جشنواره دکتر “نوربخش” را کسب کرد | چاپ |
شنبه ۳۰ دی ساعت ۱۲:۴۰

بینا- با معرفی خدمت خلاقانه “کارت پرداخت قبوض” اقتصادنوین رتبه برتر جشنواره دکتر “نوربخش” را کسب کرددر ادامه کسب موفقیت‌های در عرصه خدمات و محصولات الکترونیکی، “کارت پرداخت قبوض” بانک اقتصادنوین به انتخاب هیات داوران رتبه دوم جشنواره دکتر “نوربخش” را در دومین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت کسب کرد.
به گزارش بینا، لوح تقدیر هیات داوران جشنواره دکتر نوربخش در مراسم اختتامیه دومین همایش بانکداری الکترونیک به زهرا میرحسینی معاون فناوری اطلاعات بانک اقتصادنوین اهدا شد.
بانک اقتصادنوین با معرفی این خدمت جدید، موفق شد مشکل پرداخت‌های قبوض مشتریان حقوقی خود را بر طرف سازد. کارت پرداخت قبوض اقتصادنوین فقط حهت پرداخت‌های مشتریان حقوقی، سازمان‌ها و ارگان‌ها و … طراحی شده است.
لازم به ذکر است چندی پیش کنفرانس ملی بانکداری الکترونیکی جایزه eBank Award را در حوزه اینترنت بانک و امنیت به بانک اقتصانوین اهدا کرده بود.
نخستین دوره جشنواره دکتر نوربخش با هدف معرفی طرح‌های خلاقانه نظام بانکی در حوزه خدمات بانکداری الکترونیکی برگزار شد. این جشنواره طرح‌های خلاقانه‌ای را که در آن سال توسط بانک‌ها طراحی شده باشد را معرفی می‌کند که در این دوره ۴۲ طرح خلاق توسط ۱۴ بانک معرفی شد که این خدمت بانک اقتصادنوین حایز کسب رتبه دوم گردید.
دومین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در روزهای ۲۶ و ۲۷ دی ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.