اقتصاد سلامت و دندانپزشکی

فروردین ۱۴۰۳

در کنگره دندانپزشکی نیروهای مسلح بررسی میشود؛

در کنگره دندانپزشکی نیروهای مسلح به موضوعاتی همچون اقتصاد سلامت و دندان پزشکی، تروما در ماموریت های نظامی – انتظامی، درمان موفق و موانع پیشرو و بحث های روز درمان های دندان پزشکی پرداخته میشود.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران؛ هفمین کنگره دندانپزشکی نیروهای مسلح با موضوع اقتصاد سلامت و دندان پزشکی، تروما در ماموریت های نظامی – انتظامی، درمان موفق و موانع پیشرو و بحث های روز درمان های دندان پزشکی ۱۷ تا ۱۹ مهر در سالن همایشهای صداوسیما برگزار میشود..

بر اساس این گزارش در این کنگره عناوینی چون اقتصاد سلامت و دندان پزشکی، تروما در ماموریت های نظامی – انتظامی، درمان موفق و موانع پیشرو و بحث های روز درمان های دندان پزشکی، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

اهداف اصلی این کنگره شامل گردهمایی دندان پزشکان شاغل در نیروهای مسلح، تعامل بین نیروها در جهت ارتقا سطح کیفیت خدمات دندان پزشکی، تثبیت جایگاه دندان پزشکی نیروهای مسلح به عنوان یکی از بزرگترین گروه های خدمت رسانی کشور و همچنین ارتقای سطح علمی و عملی دندان پزشکان نیروهای مسلح است.

در ادامه این گزارش امده است  که مهلت ارسال مقالات به هفتمین کنگره دندان پزشکی نیروهای مسلح تا ۳۱ تیرماه ادامه خواهد داشت. همچنین ۱۲ امتیاز مداوم به منظور شرکت در این کنگره درنظر گرفته شده است. علاقه مندان جهت ثبت نام در این کنگره و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب پایگاه اینترنتیwww.teb.police.ir مراجعه و یا با تلفن دبیرخانه کنگره به شماره ۲۱۸۶۴۳۸۰ تماس حاصل نمایند./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.