اقدامات اجرایی ناحیه یک منطقه ۹

فروردین ۱۴۰۳

در زمانهای قبل برای گذر از خیابانها و کوچه ها عبور و مرور به سختی صورت می پذیرد و خودروها به سختی رفت و آمد می کردنداما امروزه به همت ناحیه یک منقه ۹ این معضلات و مشکلات رو به پایان است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، اداره  فنی و ترافیک ناحیه ۹ اقدام به نصب موانع فیزیکی جهت جلوگیری از ورود خودروها به داخل پمپ بنزین آزادی خبر داد.
 
محمد نیکنام شهردار ناحیه یک با اعلام این خبر افزود:   به منظور بررسی معضلات و رسیدگی به وضعیت تجهیزات ترافیکی، اداره فنی و ترافیک ناحیه یک نسبت  به موانع فیزیکی  جهت جلوگیری از ورود غیر مجاز خودروها به داخل پمپ بنزین آزادی و همچنین به کار گیزی مینی نیوجرسی در پمپ بنزین آزادی جهت کانالیزه کردن حرکن خودروها اقدام کرد.
 
 همچنین اجرای عملیات  فنر سازی در خیابات ۲۱ متری جی بعد از دامپزشکی جهت رفاه حال شهروندان و دانش آموزان با اجرا در آمده است.
 
پیمان محمد رئیس اداره فنی و عمران ناحیه یک منطقه ۹ جهت سهولت در تردد معابر شهروندان و دانش آموزان اقدام به اجرای عملیات  نو سازی در خیابان ۲۱ متری بعد از دامپزشکی به متری جی بعد از دامپزشکی به متراژ ۴۰ متر کرده است.
 
لکه گیری و روکش آسفالت در خیابان  های دستغیب  و هاشمی به متراژ تقریبی ۱۲۰ متر مربع جهت رفاه شهروندان و دانش آموزان به اجرا در آمده است.
 این اقدام جهت سهولت در تردد معابر شهروندان و دانش آموزان صورت گرفته است ./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.