اقدامات پلیس فارس،‌ منجر به کاهش ۱۰درصدی سرقت سیم برق و کابل مخابرات شد

۲۶م اسفند ،

فرمانده انتظامی استان فارس از کاهش ۱۰درصدی سرقت سیم برق و کابل مخابرات در استان فارس، طی سال جاری نسبت به سال قبل خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس، سردار “سجادیان” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق و کابل مخابرات در استان فارس بویژه شهرستان شیراز،‌ موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی فارس قرار گرفت و با اقدامات پیشگیرانه که پلیس فارس در این خصوص انجام داد خوشبختانه در ۱۰ ماهه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۱۰درصد این سرقت ها کاهش داشت.
وی افزایش تعداد گشتی های پلیس در ساعات مختلف از شبانه روز،‌ تعامل با حراست شرکت توزیع برق و اداره مخاربرات، اقدامات اطلاعاتی پلیس و …. را سبب کاهش این سرقت ها عنوان کرد و افزود: با همکاری مردم، شرکت توزیع برق و ادراه مخابرات استان چه در شیراز و چه در سایر شهرستان های استان، ماموران موفق شدند تعدادی از سارقان را چه در هنگام سرقت و چه پس از سرقت شناسایی و دستگیر کنند. 
فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: بیشترین سرقت های سیم برق و کابل مخابرات در این مدت به ترتیب در شهرستان شیراز، داراب، مرودشت و سپیدان بوقوع پیوسته که این سرقت ها در کل استان طی ۱۰ ماهه اول سال، ۱۰درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است. 
سردار “سجادیان” افزود: طبق آمار اعلام شده از طرف شرکت مخابرات سرقت کابل مخابرات طی این مدت، ۱۴درصد به نسبت سال قبل کاهش داشته و بیشترین وقوع نیز به ترتیب در شیراز، داراب، و مرودشت بوده است. 
سردار “سجادیان” ضمن تشکر از همکاری مردم و شرکت توزیع برق و ادراه مخابرات، در پیشگیری و کشف این سرقت ها از شهروندان درخواست کرد؛ هرگونه موارد مشکوک در این خصوص را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا سارقان دستگیر و جهت اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شوند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.