الزام توزیع کتاب‌های دوم و ششم ابتدایی در بین معلمان

الزام توزیع کتاب‌های دوم و ششم ابتدایی در بین معلمان

جام جم آنلاین: به گفته معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش، برای ارائه بهتر دروس و همچنین ارتقای کیفیت آموزش، مقرر شده تمامی کتب درسی دوم و ششم ابتدایی قبل از آغاز سال تحصیلی به دست معلمان این دو پایه برسد تا با مطالعه و آمادگی بیشتری ماه مهر را آغاز کنند و بر این اساس تا بیستم شهریور کتاب‌ها به دست معلمان خواهد رسید.

فاطمه قربان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که نظام ۳-۳-۶ از سال تحصیلی ۹۲ـ۹۱ به طور رسمی آغاز می‌شود، افزود: از امسال با افزوده شدن یک پایه دیگر دوره ابتدایی شش ساله می‌شود.

وی افزود: در خصوص اجرای بخش‌های اصلی تحول بنیادین، یکی از مهم‌ترین اقدامات وزارت آموزش و پرورش تغییرات مربوط به کتب درسی است که از سال گذشته با اصلاح و بازنگری کتاب اول ابتدایی این روند آغاز شده و طی شش سال ادامه خواهد داشت.

قربان گفت: در سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان کلاس دوم ابتدایی نیز مهرماه را با کتاب‌های جدید آغاز می‌کنند و کتاب‌های ششم ابتدایی نیز به عنوان کتاب‌های جدیدالتالیف برای نخستین بار وارد نظام آموزشی کشور می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: PDF کتاب‌های دوم و ششم از تیر در سایت قابل دریافت بود، اما مقرر شد پس از چاپ کتاب‌ها و قبل از آغاز سال تحصیلی تمامی عناوین کتب درسی پایه دوم و ششم ابتدایی به همراه DVD آموزشی ویژه معلمان در اختیار آنها قرار بگیرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.