الشراووی: این iبهترین تولد زندگی من بود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

  استفان الشراووی ستاره جوان و بی چون و چرای میلان در بازی برابر جنوا بود؛ بازیکنی که در کنار درخشش اش بار دیگر موفق iبه گلزنی شد اما این بار تک گل پیروزی بخش او در شب تولد ۲۰ سالگی اش iبه ثمر رسید. گلی که سبب شد آلگری همچنان بر روی نیمکت مربی گری میلان حفظ شود.

 به گزارش تفسیری گل و iبه نقل از ac-milan.ir-استفان الشراووی که در روز شنبه که روز برگزاری بازی بود،۲۰ ساله شد ،پس از پیروزی میلان برابر جنوا iبه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: “من خیلی خوشحالم. این iبهترین جشن تولد زندگی من بوده که با یک گل iبه پایان رسید.”

وقتی که خبرنگار اسکای iبه او لقب پیش برنده ی میلان را داد گفت: ” بسیار خوشحال هستم که این را iبه من می گویید. من همیشه کاری را که مربی از من می خواهد انجام می دهم و سعی می کنم در خدمت تیم باشم.”

 استفان الشراووی نه تنها با این گل ارزشمند موفق iبه پیروزی تیمش شد بلکه سبب شد تا آلگری همچنان بر روی نیمکت مربیگری میلان حفظ شود.

 او در این باره ادامه داد:” بله شاید این گل آلگری را نجات داده باشد. اما من فکر می کنم شایعات فراوانی حول او شنیده می شد اما هرگز او چنین شرایطی نداشت. ما با هم کار خواهیم نمود و iبه بازی بعدی فکر می کنیم. گلی که زدم بسیار مهم بود و می تواند اعتماد iبه نفس فراوانی iبه ما بدهد. من iبه این دلیل شادی نکردم که جنوا iبه من کمک نمود تا وارد فوتبال شوم و در یکی از iبهترین و بزرگترین تیم های جهان برای کنم. احترام زیادی برای آن ها قائل هستم.”

 الکساندر پاتو مهاجم روسونری سرانجام  پس از هشت ماه دوری از میادین,این بازی اولین حضورش از ابتدا در ترکیب میلان بود.بازیکنی که در نیمه دوم تعویض شد.

 الشراووی در رابطه با پاتو گفت:”در مورد پاتو قضاوت نکنید همه می دانند که او چه کیفیت خوبی دارد .اما مسئله این است که این اولین بازی او برای میلان پس از مدت هاست. متاسفانه مصدومیت های پی در پی مانع درخشش او شده است.”

Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.