الشعراووی بهتر از ایبرا بوده است

۰۱م آذر ،

  بی شک زلاتان ایبراهیمویچ یکی از بهترین گلزنان تاریخ فوتبال جهان است و قدرت گلزنی خود را به خوبی در برابر جو هارت در بازی برابر انگلستان به نمایش عموم گذاشت ؛اما آن چه امروز به چشم می خورد آن است که الشعراووی آمار بهتری نسبت به دوره ی دو ساله ی حضور ایبرا در میلان داشته است.

 به گزارش گل و به نقل از ac-milan.ir-قطعا الشعراوی یکی از بهترین های این فصل میلان بود که توانسته ۱۰ گل را در سری آ به ثمر برسانده و به تنهایی در صدر جدول گلزنان برتر سری آ ایتالیا قرار بگیرد.

 این درحالی است که زلاتان ایبراهیمویچ در بازار نقل و انتقالات تابستانی، میلان را ترک کرد و بار سنگین رهبری میلان در زمین را  به یک جوان بیست ساله سپرد.حال روزنامه ی گاتزتا دلو سپورت در گزارشی به مقایسه ی این دو بازیکن پرداخته که بر اساس آن الشعراووی از بسیاری نقاط عملکرد بهتری نسبت به ایبرا داشته است.

استفان جوان در سیزده مسابقه در سری آ موفق به  به ثمر رساندن ۱۰ گل برای میلان شده در حالی که ایبراهیمویچ در طول دو سال حضورش در سیزده مسابقه ی اول سری آ، به ترتیب ۷ و ۸ گل را برای میلان به ثمر رسانده بود.

 همچنین الشعراوی در هر ۱۳ بازی این فصل میلان حضور داشته در حالی که ایبرا به ترتیب ۱۲ و ۱۱ بازی برای میلان انجام داده. از لحاظ دقایق بازی, الشعراووی ۱۰۷۳ دقیقه برای میلان به میدان رفته  در حالی که  ایبرا در طول دو فصل حضورش در رختکن روسونری ۱۰۶۴ و ۸۶۱ دقیقه در زمین حضور داشته است.

 تنها نکته ای که ایبرا نسبت به الشعراووی وضعیت بهتری در آن دارد پاس گل های اوست که به ترتیب در سیزده هفته اول دو فصل حضورش در رقابت های سری آ، ۴ و ۲ پاس گل را  داده بود؛ در حالی که الشعراووی تنها یک پاس گل در این فصل داشته است.

 الشعراووی بر اساس آمار هر ۱۰۷ دقیقه یک بار برای میلان گلزنی کرده؛ در حالی که ایبرا در دو فصل حضورش در میلان در هر ۱۵۲ و هر ۱۰۸ دقیقه یک گل برای میلان به ثمر رسانده است.

 الشعراووی که ۱۱ گل در سری آ برای میلان به ثمر رسانده بلیط سفر تابستانی را از دست آمبروزینی خواهد گرفت؛ چرا که پیش از آغاز فصل آمبروزینی قول آن را داده بود که در صورتی که این جوان بیست ساله، به حد نصاب گلهای معینی برسد، او را یک سفر تابستانی میهمان خواهد کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.