الکامپ۱۹ توسط کنسرسیوم شرکت نمایشگاهها، مجری پروژه و سازمانها و نهادهای حوزه IT برگزار میشود

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

 
نوزدهمین دور از نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک موسوم به الکامپ، آذر ماه سال جاری در حالی برگزار خواهد شد که کنسرسیوم و شورای سیاست گذاری متشکل از شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی، مجری پروژه و سازمانها و نهادهای حوزه فناوری اطلاعات این دوره را برگزار خواهند کرد.
 
حمید رضا آملی ، مدیر نمایشگاههای داخلی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران، ضمن اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی در اتاق فکر  نمایشگاه الکامپ، هدف از تشکیل کنسرسیوم و شورای سیاست گذاری الکامپ را  استفاده از ظرفیت و توان حوزه IT  و حضور تمامی گروه های ذینفع در این حوزه دانست و نسبت به برگزاری مطلوب این دوره از نمایشگاه با همگرایی بوجود آمده در بین تمام فعالان صنف، ابراز امیدواری کرد.
 
وی خاطر نشان ساخت وسعت پیش بینی شده نمایشگاه نوزدهم الکامپ نسبت به سال قبل رشدی صعودی داشته  و بررسی ها نشان می دهد در حوزه مشارکت کنندگان داخلی و خارجی این رشد نسبت به سال های قبل نیز افزایش داشته باشد.
 
حمید رضا آملی  ضمن تاکید بر متفاوت برگزار شدن الکامپ نوزدهم افزود: " اطمینان دارم این نمایشگاه با حضور و همکاری کلیه ذینفعان و فعالان در این حوزه ،به نمایشگاهی  در خور شان جمهوری اسلامی ایران و منطقه  تبدیل خواهد شد."
 
وی همچنین از رونمایی پوستر نمایشگاه با  شعار " زندگی هوشمند، آینده ای روشن" که به تایید کنسرسیوم و شورای سیاست گذاری رسیده است خبر داد.
لازم به ذکر است گروه بین المللی آوین که در زمینه برگزاری نمایشگاه سابقه ای ۱۹ ساله دارد و مجری برگزاری هفدهمین دوره الکامپ نیز بوده است، مسئولیت اجرایی کنسرسیوم  این دوره از الکامپ را به عهده دارد.
 
نمایشگاه الکامپ که هر ساله با هدف معرفی دستاوردهای صنعت آی تی کشور و نزدیک کردن عرضه کنندگان و مصرف کنندگان آی تی برگزار می گردد، فرصتی مناسب برای آشنایی کاربران با دنیای فناوریهای نوین و نمایش توانمندی شرکتهای بومی در صنعت فناوری اطلاعات به حساب می آید.
 
شرکتهای فعال در حوزه IT می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی iranelecomp.net درخواست خود را به منظور مشارکت در نوزدهمین نمایشگاه الکامپ ثبت نمایند.
گفتنی است نوزدهمین نمایشگاه الکترونیک ، کامپیوتر و تجارت الکترونیک موسوم به الکامپ از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۷ آذر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.