الکامپ از تقویم نمایشگاهی حذف شد

نمایشگاه الکامپ از تقویم نمایشگاهی سال ۹۱ شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران حذف شد.
فناوران- هجدهمین نمایشگاه الکامپ که قرار بود ۱۹ تا ۲۲ آذر ماه امسال برگزار شود، از فهرست شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران حذف شده است.
یکی از مسوولان شرکت سهامی نمایشگاه‌ها در مورد این اتفاق به خبرنگار ما گفت: حذف نام الکامپ با دستور کمیته صدور مجوزهای سازمان توسعه تجارت صورت گرفته و علت دقیق این اتفاق را نمی‌دانیم.
وی افزود: ظاهرا مشکلاتی در مورد انتخاب مجری نمایشگاه الکامپ وجود داشته است اما تا آنجا که می‌دانم نمایشگاه الکامپ حتما برگزار خواهد شد.در حالی نام الکامپ حذف شده است که در فهرست نمایشگاه‌های سال جاری سازمان توسعه تجارت همچنان نام این نمایشگاه به چشم می‌خورد و مجمع تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران به عنوان مجری آن معرفی شده است. البته نکته قابل ذکر این است که تلفن تماس مربوط به نمایشگاه الکامپ در سایت سازمان توسعه، تلفن شرکت میکرو نرم‌افزار متعلق به مسعود شنتیایی رییس سابق مجمع است و قاعدتا از آنجا که مجمع تشکل‌ها دفتر و مکان مشخصی ندارد، قاعدتا اطلاعات این سایت قدیمی بوده و باید شماره تلفن شرکت مدیران جدید سازمان به عنوان اطلاعات تماس بزرگ‌ترین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران ثبت شود. احتمالا تلفن جدید هم متعلق به شرکت پانا و سید محمد رضا حسینی دبیر اجرایی مجمع تشکل‌ها و مدیرعامل این شرکت است.
نکته دیگر در مورد تاریخ برگزاری نمایشگاه الکامپ است. هم‌زمان با تاریخ پیشین اعلامی برای برگزاری نمایشگاه، قرار است دو نمایشگاه بی‌ارتباط پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نان و دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رنگ و رزین، کامپوزیت و پوشش‌های صنعتی برگزار شود. این درحالی است که پیش از این قرار بود نمایشگاه الکامپ با توجه به تقاضای زیاد شرکت‌ها برای حضور در آن در سطح A برگزار شده و نمایشگاه دیگری هم زمان با آن برگزار نشود.
نکته دیگر از آنجا که نمایشگاه الکامپ با نام و ادعای بین‌المللی برگزار می‌شود، شرکت سهامی نمایشگاه‌ها باید آن را حتما پیش از پایان سال میلادی برگزار کند تا نظم و آبروی آن برقرار باشد. بنابراین در حالی که فقط ۷۹ روز تا تاریخ برگزای نمایشگاه باقی مانده است، مشخص نبودن سرنوشت این نمایشگاه، قطعا به کیفیت آن لطمات جبران ناپذیری خواهد زد.


iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.