الکامپ هجدهم آذرماه برگزار می شود

۰۸م آذر ،

هجدهمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیک آذرماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار می کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، علی حکیم جوادی رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: امسال در حالی نمایشگاه بین المللی الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیکی تهران هجدهمین دوره خود را سپری می کند که مجری برگزاری آن مجمع تشکل های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور وابسته به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران است.

وی افزود: مجمع تشکل های ICT ایران کنسرسیوم فعالان صنفی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات وابسته به اتاق ایران است که از ۱۳ سازمان، اتحادیه، انجمن و سندیکا تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال فضای نمایشگاهی که به ارایه آخرین محصولات IT می پردازد بالغ بر ۱۲ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی مفید است.

وی ادامه داد: نمایشگاه الکامپ هجدهم در سالی برگزار می شود که به نام سال حمایت از تولید داخلی مزین شده و با توجه به محوریت فناوری اطلاعات در توسعه کشور با عنوان فناوری اطلاعات محور توسعه اقتصادی و جامعه دانش بنیان کار خود را آغاز نموده است.

وی ادامه داد: الکامپ هجدهم قصد دارد توانمندی های بومی فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در معرض دید علاقه مندان داخلی و خارجی قرار دهد./س


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.