الکامپ هجدهم کوچک شد

۱۰م آذر ،

امسال در حالی هجدهمین نمایشگاه بین المللی رایانه و تجارت الکترونیک تهران کار خود را آغاز می کند که شش هزار متر از فضای آن نسبت به سال قبل کاسته شده است.
به گزارش موبنا درنشست خبری هجدهمین دوره نمایشگاه الکامپ که در اتاق بازرگانی تهران برگزار شد، برنامه های این دوره از نمایشگاه تشریح واعلام شد.
مجری برگزاری این دوره از نمایشگاه الکامپ مجمع تشکل های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، وابسته به اتاق بازرگانی صنایع و معادن کشور است و این دوره نمایشگاه با عنوان فناوری اطلاعات محور توسعه اقتصادی و جامعه دانش بنیان کار خود را آغاز کرده است.
برای این دوره از الکامپ فضایی به وسعت ۲۲ هزار مترمربع در ۱۵ سالن نمایشگاهی و ۴۰۰۰ مترمربع فضای آزاد درنظر گرفته شده که نسبت به سال قبل ۶ هزار متر کاهش پیدا کرده است.
همچنین نمایشگاه مجازی برای اولین بار در الکامپ هجدهم ایجاد شده که اشخاص می توانند با کمترین هزینه یک مجموعه نمایشگاهی را برگزار کنند که هزینه شرکت در این نمایشگاه برای شرکت کنندگان با نمایشگاه واقعی بسیار محدود تر می باشد ومدت زمان و نوع اطلاع رسانی نیز ار هر لحاظ بیشتر از یک نمایشگاه واقعی است.
گفتنی است زمان برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی رایانه و تجارت الکترونیک تهران کار از ۱۹ تا ۲۲آذر ماه سال ۹۱ به مـــدت ۴ روز از ساعـــت ۹ صبح الی ۴ بعد از ظهر است.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.