الکوثر در ماهواره «آتلانتیک برد ۷»

۵ م دیماه ،

جام جم آنلاین: شبکه الکوثر روی ماهواره «آتلانتیک برد ۷» که هم جهت با ماهواره «نیل ست» است قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی شبکه الکوثر گفت: با توجه به اهمیت ماهواره «نیل ست» برای مخاطبان کشورهای عربی و درخواست‌های مکرر بینندگان الکوثر در جهت قرار گرفتن شبکه روی این ماهواره، تلاش‌های بسیاری از طرف شبکه الکوثر و بخش فنی سازمان صدا و سیما انجام شد تا اینکه الکوثر با فرکانس ۱۰۷۲۷ روی ماهواره «آتلانتیک برد ۷» که در جهت ماهواره نیل ست است، قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به قطع مکرر فرکانس‌های شبکه توسط استکبار، نیاز مخاطبان برای قرار گرفتن شبکه روی ماهواره‌های دیگر احساس شد پس با عنایت به اینکه ماهواره «نیل ست» در بین مخاطبان تلویزیونی کشورهای عربی از جایگاه خوبی برخوردار است، رایزنی لازم برای این امر آغاز شد که در نهایت به نتیجه مطلوب دست یافتیم.

سید ابراهیم حسینی بخش خاطرنشان کرد: با توجه قطع فرکانس شبکه از روی ماهواره هاتبرد، قرار گرفتن شبکه روی نیل ست اقدامی موثر در جهت جذب مخاطبان ارزیابی می‌شود به طوری که بسیاری از بینندگان از این اقدام شبکه ابراز رضایت کردند.

شبکه جهانی الکوثر هم اکنون برنامه‌های خود را روی شش ماهواره اکسپرس، بدر ۵ و ۶، آتلانتیک برد ۲ و۷ و گالاکسی برای مخاطبان عرب زبان در خاورمیانه، اروپا، شمال آفریقا و آمریکای شمالی پخش می‌کند. (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.