ال‌جی در آستانه CES2013

۱۹م دیماه ، آی تی ایران – ال‌جی اعلام کرد که طی چندروز آینده با سه مانیتورUltraWide ،ColorPrime وTouch 10 که به ترتیب حاوی ویژگی‌های سرگرمی، کاربردهای حرفه‌ای طراحی و عملکردهای لمس‌-‌محور می باشند، در نمایشگاه CES2013 شرکت می‌کند.

هر سه این مانیتورها که قرار است در این نمایشگاه رونمایی شوند، دارای تکنولوژی IPS بوده و بنابر گفته سازندگان،”توانایی انجام هرکار قابل‌تصوری را خواهند داشت”؛ به‌گونه‌ای که ال‌جی معتقد است با آن‌ها می‌توانید جدیدترین فیلم‌های روز را ببینید و کلیه فرایندهای گرافیکی و طراحی‌تان را کامل کنید.

مانیتور UltraWide : چند‌کاره و مولتی‌مدیا

EA93UltraWide مانیتوری بیست و نه اینچی است و با برخورداری از نسبت کنتراست ۲۱:۹، صفحه نمایش فوق عریض و پتانسیل تقسیم صفحه به چهار قسمت جهت انجام چندکار هم‌زمان، فرایند چندکاره بودن را مهیا و تماشای فیلم را ایده‌آل می‌کند. رزولوشن ۲۵۶۰ x 1080 و لبه‌های بسیار باریک، به تماشای فیلم جذابیت می‌بخشد و پیش‌بینی می‌شود که مورد علاقه هنرمندان قرار بگیرد.

مانیتورTouch 10 : عملکرد چندلمسی و مخصوص Windows 8

ET83 Touch 10 به کاربران این امکان را می‌دهد که به صورت هم‌زمان از همه انگشتان خود بر روی سیستم تمام‌لمسی این مانیتور استفاده کنند و آن را برای اجرای برنامه‌های خاص موزیک به‌کار بگیرند. پنلIPS این مانیتور رنگ‌های زنده، طبیعی و با کنتراست مناسبی را ارائه می‌دهد و این امکان را به کاربران می‌بخشد که از ویژگی‌های ویندوز ۸ مانند کیبرد on-screen استفاده کنند.

مانیتورColorPrime : قدرت مدیریت رنگ‌ها

EA83 ColorPrime یک مانیتور چندکاره IPS با برخورداری از گرافیک ارتقاء‌یافته و کیفیت صوتی مناسب، جهت کاربردهای متفاوت است. رزولوشن تصویری برابر با ۱۴۴۰ ۲۵۶۰ x دارد که سبب می‌شود تصویر با کیفیتی چهار برابر بهتر از انواع HD معمولی نمایش داده شود و ۹۹ درصد فضای رنگیAdobe RGB افزایش پیدا کند و به این ترتیب به هنرمندان گرافیست، فیلمساز، عکاس و طراح، سطوح بالاتری از تنوع رنگ و کیفیت عرضه گردد.

چهل و پنجمین نمایشگاه بین المللی CES از ۸ تا ۱۱ ژانویه در لاس وگاس برگزار خواهد شد.

IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.