ال‌کلاسیکوی اسپانیا پرهیجان، اما بدون برنده

۱۲ام بهمن ،

دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا با تساوی یک بر یک رئال مادرید و بارسلونا به پایان رسید.


در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که در پایان بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش ایسنا ، در این دیدار مهیج که در استادیوم مملو از تماشاگر سانتیاگو برنابئو برگزار شد، دو تیم در نیمه اول بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند. کریم بنزما و کریستیانو رونالدو برای رئال مادرید و ژاوی ۲ بار (یک بار از روی ضربه ایستگاهی و یک بار از روی اشتباه مرگبارکاروالیو) برای بارسلونا می توانستند در نیمه اول گلزنی کنند اما هر بار با بدشانسی موقعیتشان از دست رفت.

رئال مادرید که با غیبت دروازه بان و مدافعان اصلی اش پای به این دیدار گذاشته بود درضد حملات بسیارخرناک نشان داد.ازسویی نیز بارسلونا با تیکی تاکای خود توانست بازی را درنیمه اول به خوبی مدیریت کند.

درنیمه دوم سسک فابرگاس در دقیقه ۵۰ موفق شد از اشتباه خوسه کایه خون که آفساید را پر کرده بود استفاده کند و بارسلونا یک بر صفر جلو بیفتد. بعد ازاین گل بازی روند آرامی به خود گرفت تا اینکه دردقیقه ۵۹ رئال مادرید صاحب بهترین موقعیت خود در این نیمه شد اما رونالدو هر چه تلاش کرد به توپ نرسید. دقیقه ۷۱ پدرو می توانست اختلاف را برای بارسلونا دو برابر کند اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به خارج رفت.

دقیقه ۸۰ ورق برگشت و رئال مادرید توانست با سانتر دیدنی مسوت اوزیل با ضربه سر رافائل واران گل تساوی را به ثمر برساند.در ادامه مسابقه دو تیم به حملات جسته و گریخته خود ادامه دادند تا در نهایت بازی با همان نتیجه تساوی به پایان برسد.


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.