امام خمینی در کلام امامی جمارانی در بیمارستان مدینه

حجت الاسلام سید مهدی امام جمارانی در دیدار نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره درآستانه سالگرد امام خمینی گفت: امام خمینی(ره) یک استثنای مهم تاریخ است.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج به مدینه منوره، حجت الاسلام نجفی روحانی، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره و هیئت همراه عصر امروز ۱۱ خرداد با حضور در بیمارستان ملک فهد از حجت الاسلام سید مهدی امام جمارانی عیادت کرد.

وی ضمن ابلاغ سلام نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت، آخرین وضعیت جسمی امامی جمارانی را جویا شد.

در این دیدار امام جمارانی به بیان خاطره ای از زمان امام خمینی پرداخت و با اشاره به پیش بودن سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل گفت: امام خمینی یک استثنای مهم تاریخ است.

حجت الاسلام امام جمارانی ازخداوند خواست تا سلامتی خود را به دست آورد تا در مراسم سالگرد بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی درسرزمین وحی شرکت کند.

به گفته پزشک معالج، وضعیت امامی جمارانی در حال حاضر رو به بهبودی است و به احتمال زیاد تا دو روز آینده از بیمارستان مرخص می‌شود.

لازم به ذکر است؛ حجت‌الاسلام سیدمهدی امام جمارانی از چند روز قبل به علت عارضه قلبی به اتاقC.C.U در بیمارستان ملک فهد مدینه منوره برده شده وهم اکنون وضعیت وی روبه بهبود و به بخش انتقال یافته است.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.