امام سجاد (ع) در آسمان ولایت بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قران کریم

اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر غرفه امام سجاد (ع) از برپایی این غرفه در بخش آسمان ولایت بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قران کریم خبر داد.

دهقانی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: غرفه امام سجاد (ع) همزمان با ماه مبارک رمضان در بخش عترت و آسمان ولایت بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قران کریم و مصلی تهران برپا  می گردد.

 وی با بیان توضیخات بیشتر افزود: این غرفه به صورت تخصصی در خصوص سیره علمی در زندگی امام سجاد (ع) به مراجعه کنندگان بخش عترت و آسمان ولایت بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قران کریم اطلاع رسانی می کند.

دهقانی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: ارائه زندگی نامه امام سجاد (ع) از ابتدا میلاد تا وفات ایشان، توزیع بروشور اسامی فرزندان امام سجاد (ع)، دوران امامت ایشان از اقدامات اجرای این طرح است.

وی ادامه داد: نقالی و مشاوره در خصوص صحیفه سجادیه با مراجعه کنندگان غرفه امام هادی (ع) در بخش عترت و آسمان ولایت بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قران کریم و مصلی تهران از اقدامات دیگر این طرح است.

 دهقانی با اشاره به استقبال مخاطبان از غرفه امام سجاد (ع) گفت: استقبال  مخاطبان به غرفه امام سجاد (ع) از زمان آغاز بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قران کریم تا هم اکنون ۸۵ درصد است.

 وی در پایان با اشاره به نحوه ی ارائه خدمات این غرفه افزود: ۵۴ عنوان کتاب در خصوص امام سجاد (ع) در نمایشگاه امام سجاد(ع) بخش عترت و آسمان ولایت بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قران کریم و مصلی تهران به مخاطبان معرفی خواهد شد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.