امتیازحضوردرلیگ دسته اول فوتسال را از دست نمی دهیم

‘اکبر سکاکی’ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تلاش می کنیم با جذب حامی مالی هرطور شده امسال قزوین در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های دارای نماینده باشد.

وی، قزوین را در رشته فوتسال از استان های صاحب نام کشور خواند و گفت: با ظرفیت و استعدادهای فراوانی که نوجوانان و جوانان قزوینی در این رشته از خود دارا هستند، حیف است نامی از قزوین حداقل در لیگ دسته اول در میان نباشد.

دبیر هیات فوتبال استان قزوین خاطرنشان کرد: در صورت حمایت مسوولین و برخورداری از حامی مالی، فوتسال قزوین با یک تیم تقریبا بومی، شایستگی حضور در رقابت های لیگ برتر را نیز دارد.

سکاکی درخصوص تیم فوتسال حجاب قزوین نایب قهرمان لیگ برتر بانوان نیز گفت: سیاست هیات حمایت از این تیم و تلاش برای جذب حامی مالی به منظور ادامه فعالیت این تیم که در طول حضور خود در لیگ برتر نتایج درخشانی از خود به جا گذاشته است، می باشد.

وی در ادامه از قرعه کشی مسابقات فوتسال جام رمضان خبر داد و اظهار داشت: تاکنون برای این رقابت ها نزدیک به ۱۰ تیم ثبت نام کرده اند و تا پایان امروز که قرعه کشی انجام می شود نیز امکان اضافه شدن تیم ها وجود دارد.

دبیر هیات فوتبال استان قزوین در پایان در خصوص زمان برگزاری انتخابات ریاست فوتبال استان نیز گفت: به احتمال زیاد شهریور ماه شاهد انتخاب رییس جدید هیات فوتبال قزوین خواهیم بود.

۷۳۹۲/ ۶۱۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۰۵۰۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.