امروز تله‌کام سیزدهم افتتاح شد

۲۳ آبان ، مهر- سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی در آخرین ساعات امروز سه شنبه ۲۳ آبان ماه و پس از پایان یافتن اجلاس وزرای ارتباطات کشورهای عضو اکو، توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح می‌شود.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی – ایران تله کام ۲۰۱۲ – با حضور و مشارکت حدود ۲۱۰ شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این نمایشگاه را رسما افتتاح خواهد کرد.

در مراسم افتتاح نمایشگاه ایران تله کام که همزمان با پایان یافتن اولین اجلاس سه روزه وزرای ارتباطات و سران مخابراتی کشورهای عضو اکو انجام می گردد سران مخابراتی کشورهای عضو اکو نیز حضور خواهند داشت.

در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی ۱۸۵ شرکت و واحد تولیدی داخلی و ۲۲ شرکت خارجی از ۸ کشور جهان، آخرین دستاوردهای خود را در زمینه ارتباطات، مخابرات و فناوری اطلاع رسانی در معرض دید کارشناسان و علاقه مندان قرار می دهند.

آلمان، انگلستان، ایتالیا، چین، سوئیس، کانادا، کره جنوبی و لهستان از جمله کشورهایی می باشند که شرکتها و نمایندگی هایی از آنها در نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۲ حضور یافته اند.

به گزارش تفسیری مهر، اولین اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و چهاردهمین نشست سران مخابراتی کشورهای عضو اکو هم اکنون در کاخ سعدآباد تهران در حال برگزاری است و تا امروز ادامه دارد.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.