امروز لبنان امن تر از نیویورک و واشنگتن است/ زمان شکستها گذشته است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، سید حسن نصرالله گفت : ما امروز با نوعی جنگ که رهبر ما، امام خامنه ای نامش را جنگ نرم گذاشته، روبرو هستیم که دولت آمریکا آن را اداره می کند و دشمن ما، اسرائیل، جنگجویی بیش در این جنگ نیست.

نصرالله افزود : امروز می شنویم که چگونه دشمنان درباره ورود سلاحهای شیمیایی و غیره به دست حزب الله هشدار می دهند، چرا، به آنها می گویم از منظومه فکری ما می ترسند، بنابراین برای از بین بردن این منظومه تلاش می کنند.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت : آنها(دشمنان مقاومت) برای توزیع مواد مخدر و فیلمهای مبتذل برای از بین بردن ارزشهای ما تلاش می کنند.

وی افزود : لبنان اکنون با وجود تمام آنچه در آن می گذرد، از واشنگتن و نیویورک بسیار امن تر است.

نصرالله خاطر نشان کرد : ما به مقاومت از نوع دیگری نیاز داریم، و آن مقاومت فکری فرهنگی برای حفظ  ارزشهایمان است و ایمان سبب قدرت و پیروزی ما است.

دبیرکل حزب الله گفت : به پسران و دختران شهدا می گویم، پدران شما، خداوند را برگزیدند، آنها چیزی را از دست ندادند، آنها آخرت را برگزیدند، بیایید تا همانی را انتخاب کنیم که پدران شهیدتان انتخاب کردند، زیباترین چیزی که فرزندان به پدران می توانند در ماه خداوند اهدا کنند، عهد و پیمان برای یاری حق و پرهیزگاری است.

نصرالله با تقدیر از همسران شهدای مقاومت و مسئولیتی که آنها بر عهده دارند، اظهار داشت : اطمینان داشته باشید که با این قلبهای مستحکم و اراده های پولادین، مشکلات و دشواریها به هر اندازه که باشد، به شما می گویم، زمان شکستها گذشته است و زمان پیروزی ها آمده است که حد و مرزی ندارد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.