امروز یکشنبه/ آخرین اخبار و حواشی انتخاباتی/ از سانسور اظهارات رضایی تا رقابت پراید جلیلی با بنز هاشمی

* سایت تریبون مستضعفین نوشت: در شبکه افسران در ادامه پخش سری برنامه های «در مسیر حماسه»، امروز مناظره‌ای میان اعضای ستاد آقایان روحانی و جلیلی برگزار خواهد کرد.

* صادق واعظ‌زاده طی بیانیه‌ای ضمن تشکر از همه کسانی که از وی برای حضور در انتخابات دعوت کرده‌اند، گفت: برای نامزد پیروز انتخابات آرزوی موفقیت دارم و آماده‌ام همه برنامه‌های مدون خود را در اختیار وی قرار دهم.

* علی اکبر ولایتی در حاشیه ضبط اولین برنامه تلویزونی خود گفت: برای تحقق حماسه اقتصادی برنامه ای جامع دارم و به هیچ وجه کنار نمی‌کشم.

* ستاد انتخاباتی جوانان و دانشجویان حامی عارف در استان‌های لرستان، فارس و چهارمحال و بختیاری اعام موجودیت کرد.

۰۰ : ۱۹ //

* طی روزهای اخیر ۸۲ تن از نمایندگان مجلس به صورت فردی و گروهی با دکتر محسن رضایی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دیدار و گفتگو کرده اند.

* بیانیه ۲۰۷ نماینده مجلس در حمایت از عملکرد شورای نگهبان: شورای نگهبان در پیچ تاریخی قدمی اساسی و شجاعانه در احراز صلاحیت نامزدها برداشت.

* محمدباقر قالیباف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به منظور دیدار با مردم کرمان وارد این شهر شد.

* ستاد محمد رضا عارف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در شهر یزد تشکیل و فعال شد.

۰۰ : ۱۸ //

* سید محمد غرضی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری می‌گوید، برنامه‌ام این است که اگر در این جایگاه قرار گرفتم و به من رای داده شد که البته بعید به نظر می‌رسد، به اندازه درآمدم هزینه کنم تا به این شکل دولت دیگر طلبکار نشود.

* منوچهر متکی با انتشار پیام تشکر اظهار امیدواری کرد که حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی با مشارکت گسترده مردم و انتخاب بهترین، تحقق یابد.

* حداد عادل عضو ائتلاف پیشرفت با بیان اینکه تصمیمی برای کناره‌گیری به نفع جلیلی ندارم، گفت:اعلام گزینه نهایی ائتلاف پیشرفت به بعد از فرصت تبلیغات رادیو و تلویزیون موکول شد.

۰۰ : ۱۷ //

* حجت الاسلام حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوی سه‌شنبه هفته جاری به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت به این دانشگاه می‌رود و در جمع دانشجویان سخنرانی خواهد کرد.

* بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نامزد نهایی ائتلاف پیشرفت ظرف دو هفته آینده نهایی خواهد شد.

* حجت الاسلام  سمیعی، به عنوان رئیس ستاد دکتر جلیلی در گیلان منصوب شد. سمیعی یکی از رزمندگان موثر ۸ سال دفاع مقدس و از نیروهای ارزشی و ولایی استان و هم اکنون عضو شورای راهبردی حزب الله گیلان است.

۰۰ : ۱۶ //

* کاندیدای دور یازدهم انتخابات ریاست جمهوری با حضور در استودیو ایرانیان شبکه جام جم، تاکید کرد: مذاکره با آمریکا از موضع ضعف را به هیچ وجه به صلاح منافع ملت ایران نمی‌دانم.

* سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف گفت: بدیهی است که قالیباف همزمان با آغاز مهلت رسمی تبلیغات انتخاباتی برای فعالیت به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از شهرداری تهران مرخصی گرفته است.

* رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی، از آغاز سفرهای استانی وی خبر داد و گفت که در برنامه‌ها، برای جلیلی یک نشست خبری هم پیش بینی کرده‌ایم.

۰۰ : ۱۵ //

* حزب مردم‌سالاری در پی‌نشست شورای مرکزی این حزب با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تمکین به نظر شورای نگهبان خواستار توضیحات این شورا در خصوص دلایل عدم احراز صلاحیت دبیر کل این حزب و همچنین رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام شد.

* سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف گفت:قالیباف پس از سفر زنجان برای دیدار با آیت‌الله مهدوی‌کنی به تهران می‌آید.

* عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران از دیدار تشکل متبوعش با علی اکبر ولایتی،نامزد انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

۰۰ : ۱۴ //

* ستاد مردمی همیاران پیشرفت نسخه ۱۶ هزار صفحه ای از برنامه های قالیباف را به روسای ۳۰۰ دانشگاه کشور ارسال کرد.

* کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات فرمانداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نامزدهای ریاست‌جمهوری و شوراها براساس دستورالعمل تبلیغی عمل کنند.

* دفتر سیدمحمد خاتمی در پی انتشار خبری از سوی یک پایگاه خبری مبنی بر کناره‌گیری عارف به نفع حجت الاسلام حسن روحانی در پی رایزنی رئیس دولت اصلاحات، این خبر را کذب محض دانست و تاکید کرد که هیچ توصیه‌ای از سوی سیدمحمد خاتمی به دکتر عارف برای کناره‌گیری از عرصه انتخابات انجام نشده است.

* مشاور محمدباقر قالیباف تصریح کرد:‌ نزدیک به ۳۰ نفر در حوزه اقتصادی برنامه‌های قالیباف را تدوین‌کرده‌اند و این برنامه‌، برنامه‌ای کاربردی است.

۰۰ : ۱۳ //

* محسن هاشمی و عبدالحسین مختاباد اعلام کردند که براساس بند (ج) و (د) که موضوع التزام عملی به اسلام و اجرای قانون اساسی است رد صلاحیت شده اند.

* محسن رضایی امروز در سفر به مراغه گفت: در مسئله اقتصادی گرفتار شده‌ایم و در آستانه یک خطر جدی هستم و امکانات لازم برای عبور از خطرات اقتصادی در کشور وجود دارد و با امکانات موجود کشور می‌توان ۵۰۰ میلیون نفر را اداره کرد.

* امام جمعه یزد در دیدار صبح امروز با قالیباف گفت: سوابق شما نشان می‌دهد که حرکت‌تان برای حفظ اسلام و انقلاب بوده است.

* حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری صبح امروز بدون حضور خبرنگاران و در محل ستادش با آذری‌های مقیم تهران دیدار کرد.

۰۰ : ۱۲ //

* جلیلی درباره مهمترین برنامه اقتصادی دولت خود گفت: تورم، هدفمندی یارانه‌ها و مشارکت دادن مردم در اقتصاد سه موضوع مورد تأکید بنده است ولی مهمتر از اینها چگونگی ساختار اجرایی دولت است که ظرفیت این سه اولویت را محقق کند.

*  ولایتی عضو ائتلاف پیشرفت گفت: دیدار با آیت‌الله مهدوی کنی به منظور مشورت و استفاده از نظرات ایشان خواهد بود. و دیدار با ایشان برای تعیین نامزد نهایی ائتلاف پیشرفت نیست.

* رئیس ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف از آغاز به کار ستادهای انتخاباتی وی در آینده نزدیک خبر داد.

۰۰ : ۱۱ //

* محمد باقر قالیباف صبح امروز به دیدار آیت‌الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یزد رفت و با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

* عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: این فراکسیون در روز سه‌شنبه این هفته نشست مشترکی با ولایتی و قالیباف از کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری خواهد داشت.

* وزیر امور خارجه در واکنش به اظهار نظر مقامات آمریکایی درباره انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت: متاسفانه اطلاعات مقامات ارشد آمریکایی از نظام انتخاباتی ایران بسیار سطحی و اندک است.

* حسین مظفر در نامه‌ای با اعلام استعفای خود از ریاست ستاد انتخاباتی ائتلاف پیشرفت تاکید کرد: تاخیر در معرفی فرد واجد شرایط تا بعد از مناظره های صدا وسیما موجب سرگردانی هواداران خواهد شد.

۰۰ : ۱۰ //

* در دومین روز از برنامه انتخاباتی کاندیداها در رسانه ملی، «سعید جلیلی» با حضور در شبکه یک سیما به مدت ۳۰ دقیقه، علی اکبر ولایتی با حضور در گفت‌وگوی ویژه خبری که ساعت ۲۲:۴۵ به مدت ۴۵ دقیقه، و محمد رضا عارف است. با حضور در شبکه جام جم  ساعت ۲۳:۳۰ با مردم به گفتگو می نشینند.

* نشریه المانیتور در تحلیلی نوشت: مسیر سیاست‌های ایران تنها جایی است که پراید آهسته «جلیلی» از مرسدس بنز «رفسنجانی» سبقت گرفته. ایرباس «قالیباف» ، که شهردار تهران سال‌ها با آن پرواز کرده است باید مواظب باشد.

* داود احمدی‌نژاد برادر رئیس‌جمهور به صورت سرزده در همایش انتخاباتی علی ‌اکبر ولایتی در مسجد انصار شهرک شهید محلاتی تهران شرکت کرد.

* ولایتی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در مورد آینده ائتلاف ۳ گانه و راه و روش معرفی کاندیدای مورد نظر این ائتلاف گفت: حکمیت به‌عهده جامعتین گذاشته شده و اگر جامعتین به تصویر مشترکی رسیدند ما نیز بدون تردید آن را قبول می‌کنیم.

۰۰ : ۹ //

* اولین برنامه تلویزیونی محسن رضایی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ساعت بیست شنبه از شبکه اول سیما پخش شد که دو بخش از اخطارهای وی در این برنامه تلویزیونی با سانسور مواجه شد.

* سید محمد غرضی در تشریح برنامه های خود در شبکه جام جم گفت: من از ملت می‌خواهم که به من رای ندهند بلکه به روش رای دهند، و به صد سال گذشته که در ان سوختیم توجه نکنند و به ۱۰۰ و ۲۰۰ سال آینده توجه کنند.

* سعید جلیلی در گفتگوی ویژه خود در شبکه دو سیما اظهار داشت: یکی از آموزه‌های مهم دینی این است که کسی که در مقام یک مسئولیت قرار می‌گیرد باید گوش شنوایی برای مردم داشته باشد. نماز عمود دین و مردم عماد دین هستند.

* محسن رضایی در گفتگوی خود با مردم در شبکه یک سیما گفت: باید به جای سیاه‌نمایی و خواب کردن مردم باید واقع‌بینی داشته باشیم. البته باید فاصله بین سیاست و اقتصاد را برطرف کنیم.

۰۰ : ۸ //

نوشته امروز یکشنبه/ آخرین اخبار و حواشی انتخاباتی/ از سانسور اظهارات رضایی تا رقابت پراید جلیلی با بنز هاشمی اولین بار در ممتازنیوز، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.