امشب آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون فنی

داوطلبانی که در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند تا روز جمعه ۲۹ اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا اطلاعات ثبت‌نامی خود را ویرایش کنند.

فارس: مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور امشب را آخرین مهلت برای ثبت‌نام در آزمون کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای اعلام کرد و گفت: داوطلبان این آزمون تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه برای ویرایش اطلاعاتشان فرصت دارند.

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، با بیان اینکه ساعت ۲۴ امشب مهلت ثبت‌نام آزمون فنی حرفه‌ای به پایان می‌رسد، افزود: تاکنون بیش از ۳۵۸ هزار نفر در آزمون کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای ثبت‌نام کرده‌اند.

به گفته وی، داوطلبانی که در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند تا روز جمعه ۲۹ اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا اطلاعات ثبت‌نامی خود را ویرایش کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: در روزهای سه شنبه ۲۶ و چهار‌شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه کارت‌های این آزمون منحصراً در باجه‌های مرکزی شهرستان‌های مختلف کشور (بجز شهرستان تهران) از ساعت ۸ صبح لغایت ساعت ۱۹ توزیع می‌شود.

وی گفت: در شهرستان تهران نیز مدارک ثبت‌نام اینترنتی از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه تا ساعت ۱۹ روز چهار‌شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه منحصراً در مناطق پستی ۱۱، ۱۳ ،۱۴،  ۱۵، ۱۶ ، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ توزیع  می‌شود.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.