امشب برنده توپ طلا را ببینید!

بینا- ستاره پرتغالی رئال در هر ۵ تقابل اخیر به بارسا گل زده است ودفاع متزلزل آبی و اناری های بارسا کار سختی مقابل او دارد. دفاع آسیب پذیر بارسا در بدترین شرایط ممکن باید جدی ترین امتحان را پس بدهد.

روزی می گفتند پویول اگر بمیرد حداکثر سه هفته دور از میادین خواهد بود او اما دیگر شرایط سابق را ندارد. این بهترین فرصت است تا رئال مادرید فاصله ۸ امتیازی با بارسلونا را کم کند هر چند بارسا می تواند در خانه این فاصله را به ۱۱ امتیاز برساند و از حالا ساز قهرمانی کوک کند.

نبود پویول در بازی امشب بهترین خبر برای رونالدو، بنزما، اوزیل و سایر بازیکنان جلوزن مادرید است. غیبت پویول وقتی بیشتر به چشم می آید که پیکه هم به بازی نرسد. هنوز هیچ کس نمی داند ژرار پیکه به بازی با رئال می رسد یا نه.

گفته می شود که او تمریناتش را به طور جدی دنبال می کند و با انگیزه فراوان درصدد است تا به بازی امروز برسد اما دو روز پیش «اسپرت» نوشته بود پیکه حتی به سختی می تواند راه برود. نبود او می تواندسانگ را برای بازی کردن امیدوار کند.

سانگ البته در بازی با سویا چندان محکم بازی نکرد اما با توجه به مصدومیت ستاره های دفاعی بارسا، حضور او در کنار ماسچرانو در قلب دفاع کاملا قابل پیش بینی است.

فابرگاس یا اینیستا؟

در غیاب آندرس اینیستا، سسک فابرگاس توانسته در بازی های اخیر ۳ گل بزند و توپ را به خوبی در زمین به گردش درآورد. از طرفی اینیستا هم به آمادگی کامل رسیده و می تواند ۹۰ دقیقه بازی کند.

با توجه به آمادگی او ممکن است سسک، یا مانند ال کلاسیکوی قبلی نیمکت نشین باشد یا در پست دیگری بازی کند. در آن سو احتمالات درباره خط میانی رئال مادرید هم سوژه روزنامه ها شده. کاکا اخیرا خودش را به مورینیو تحمیل کرده و عملکرد درخشانی داشته است. از طرفی مورینیو به مودریچ هم اعتقاد زیادی دارد.

سرمربی پرتغالی برای استفاده از یکی از این دو بازیکن در ال کلاسیکو بر سر دوراهی قرار گرفته است اما کاکا در بازی قبلی بازی کرده است و بعید نیست این عمل به منظوراستراحت دادن به مودریچ بوده باشد. ضمن اینکه اوزیل، دی ماریا وخدیرا هم مقابل آژاکس استراحت کردند واسین و کایخون از ابتدا در زمین بودند. اینها یعنی مورینیو برای داشتن یک خط میانی ایده آل همه چیز دارد.

دوئل مسی و کاسیاس

عکس العمل استثنایی کاسیاس در دقیقه ۸۴ بازی رفت فینال سوپرکاپ فقط مهار توپ مسی نبود. همان توپ در بازگشت منجر به گل دوم رئال شد. آمار نشان می دهد که مسی در ۱۹ بازی مقابل کاسیاس ۱۵ گل زده است. کاسیاس هم در بازی هایی که در «نیوکمپ» انجام داده در ۱۵ بازی ۷۰ مهار داشته است.

دوئل این دو در بازی امروز دیدنی خواهد بود. هر چند طبق معمول دوئل اصلی بین مسی و رونالدو است. بسیاری از کارشناسان عقیده دارند این بازی میتواند برنده توپ طلای امسال را معرفی کند یا مسی برای چهارمین سال متوالی این جایزه را می گیرد یا رونالدو بعد از چند سال یک بار دیگر این جایزه را به دست می آورد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.